Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

potens problem ?

Postat av KakaN_yy den 6 Juni 2013, 01:32
5 kommentarer · 1 190 träffar
hej. sedan 2011 har jag lidit av problem med min viking. Han har gett vika mer och mer. jag får stånd - men den ligger halvt nere, den står inte upp som den gjorde förut och är inte lika hård.

Jag äter medecin för adhd concerta 54mg- och har haft väldigt högt blodtryck under en längre period-läkaren sa att det inte var nå farligt. men nu i efterhand funderar jag på om det är det som gjort mig impotent? OM jag blivit impotent är jag det för alltid då? hur ska jag gå till väga? det spelar ingen roll om jag är själv eller med tjejen det är lika stånd. Men jag kan genomföra ett samlag utan problem. Men det är fortfarande jobbigt för mig. kan man göra något för att få bättre stånd? tex sluta med medecin å sluta röka, träna mera osv äta något speciellt? tack på förhand.

edit, kan det vara psykiskt? eller är det för långt att det började redan -11 för att vara psykiskt? får inte morgonstånd alls längre för den delen heller. har dålig självkänsla måste jag erkänna å rädd att inte räcka till, men då ska den väll fortfarande stå när jag är själv. och lite väl långdragna problem för å vara psykiska?

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..