Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hämnas på grannen, hur?

Postat av jag er gud den 3 Juni 2013, 22:18
18 kommentarer · 7 518 träffar
Hej! Jag bor i en lägenhet och jag och min granne brukar jävlas ganska mycket med varandra, kan ta lite bakgrundshistoria.

Det började med att jag hade en jävligt lyckad fest, alla var på toppenhumör och hade det trevligt. Klockan blev halv två på natten, volymen blev högre (både musiken och allas käftar) i takt med alkoholintaget.

Då blev min granne självklart lite irriterad och knackade på. Han bad oss vänligt att vi skulle skruva ner musiken innan han hämtade kökskniven som han skulle hacka sönder varenda organ i våra kroppar med, för att sedan sälja våra punkterade lungor på blocket, hur fan han nu skulle lyckas med det..
Han ska ha respekt för sin lugnhet!

Vi tackade för erbjudandet, men gav honom ett bättre förslag, nämligen att han kunde dra åt helvete. Det tog inte mer än 2 minuter förrän han kom tillbaks från helvetet med sin kniv han måste ha fått låna av djävulen eller hitler eller någon annan därifrån. Skraja blev vi måste jag erkänna, tror inte man överlever med styckade organ så vi lät honom vinna och jag var tvungen att skicka hem alla med stora mängder tårar från ögonen.

Min polare skulle sova över här, vi båda var fulla och impulsiva, tror att båda var överens om att det var ett perfekt tillfälle att tänka ut något riktigt genialiskt sätt att hämnas på.
Det var då jag kom på att jag hade fryst in gårdagens pizza i kylskåpet! Tog ut skiten därifrån och la in den i mikrovågsugnen. Efter det tog jag och min kompis var sin slice och kastade på min grannes dörr från två meters avstånd. Vi tog i för kung och fosterland, och resultatet blev precis vad vi tänkte oss.

En arg granne med skägg längre än promoe kom ut skrikandes "VAD I HELVETE GÖR NI!?"
Vi gapskrattade och sprang in till mitt rum och sov bort fyllan.

Dagen efter (i förgår) upptäckte jag något förjävligt. Gick ut för att köpa cigg, när jag skulle låsa dörren såg jag, utan att överdriva, hela min dörr fylld med pizzaslicar. Fanskapet använde superlim för att göra detta, och dörren är så gott som förstörd nu. Han har också tydligen pratat med värden och skyllt ifrån sig på oss. Lite jobbig situation för mig eftersom jag var full som fan och därför är det ganska troligt, men så väck att jag skulle använda superlim till att förstöra min egen dörr var jag då fan inte!

Nu har jag två veckor på mig att packa och dra, och ska dessutom betala dörrhelvetet också!

Så mina vänner! Hur ska jag förstöra promoe2s liv totalt?
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..