Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Switch problem, kolla hit!

Postat av cottiiz den 3 Juni 2013, 11:40
12 kommentarer · 280 träffar
Godmorgon fragbite!

Sitter här på lan med mina två andra kompisar och vi har ett litet problem... Min kompis tog med sig sin switch så vi kunde sitta på ett annat ställe och spela. Vi drog en lång kabel från modemet till switchen. (Jag har också en router som vi använder när vi inte lanar.) den heter typ wireless router.. Men den kopplar jag min internetkabel till. Iaf, när alla har kopplat ihop allt och startar så gick jag ock kissade och statade min efter. De båda har internet men sen när jag startar min dator så har jag inte det. Frågan är varför? Satt hela kvällen/natten igår och försökte lösa det men det gick fan inte. Vi sket i det tillslut och gick och la oss. Jag vaknade lite först gick upp satte igång datorn. Hoppsan, jag har internet! vi startar min andra kompis, han fick det med. Och tillsist den sista. Han har inte internet.

Så problemet är typ att switchen kan bara ge ut internet till två.

Så snälla fragbite, HJÄLP MIG!!!!!!
skulle betyda jävligt mycket.

tack i förhand!

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..