Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Värme problem efter lagning

Postat av Gh0sTy den 31 Maj 2013, 12:41
9 kommentarer · 290 träffar
Hejsan haft problem med min laptop att den blivit extremt varm på sistone... skickade in den på lagning för ungefär 1v sen idag och när jag fick tillbaka den sa dom att dom kört några tester och hamnat runt 65grader vilket kan vara acceptabelt.
Redan första dagen jag fick tillbaka den från reparationen så testade jag att lira Cs:go och den mätte upp til 78-80grader när jag spelade... nu har jag suttit och lirat 1timme ungefär och den har varit uppe på max 83c.... Är rädd för att den snart kommer stänga av sig själv inom kort.
Nu till mitt dilemma jag bor i Kristianstad och service stället jag använde mig av ligger i Lund vilket är ca 6mil bort. Det är väll garanti på grejerna men vad mer kan dom göra än det dom redan gjort för att förhindra datorn o bli varm? "Dom bytte kylpastan" När jag inte lirar så ligger den på runt 45-60 grader. Är det så att jag inte mer ska kunna spela på datorn?

Tacksam för tips o råd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..