1
bråk i klassen lmao.
Postat av Brbt den 30 Maj 2013, 01:11
46 kommentarer · 519 träffar
Yoyo
Ville bara se eran åsikt om detta.
En tjej skriver på facebook grupp som klassen har.
Namnen påhittade
typ 10+ tjejer tjafsar
Anna: Du "Lisa" är skyldig mig 5 kr och du "sandra" 15 kr.
är inlägget och sedan kommer 2 personer
Random: HAHAAHAHHAH!
Lisa: hahahahhahaahahah
Sedan kommer det en ny in vid
Josefin: Snåla människor gör mig äcklad, fyfan.
Det hela har eskalerat och 2 personer började tjafsa mot Josefin att hon mobbat henne och jag tycker det med till viss del så jag hoppade in.
Ja jag anser att hon är snål men jag bortser inte från vad som är rätt eller fel just därför ställer jag mig vid Annas sida.
Inte för att jag bryr mig ett skit om 5 kr eller 20 utan för principen.
Är det rätt eller fel av mig att hjälpa Anna då jag anser att hon blir mobbad/kränkt?
Därför jag tycker att genom Josefin skrev att "snåla människor gör mig äcklad" så tycker jag att hon syftar på att Anna är snål och hon gör henne äcklad och blabla.
Orkar inte men
Det jag gör rätt/fel?
Det kom även in flera andra och fick bland annat höra k*k i dig " mitt namn" :O
Sorry om de blev konstigt men är fett trött
OCh är det bara jag som tycker att det var hån att de 2 skrattade + att josefin skrev "Snåla människor gör mig äcklad, fyfan" att hon syftade på Anna?
Ville bara se eran åsikt om detta.
En tjej skriver på facebook grupp som klassen har.
Namnen påhittade
typ 10+ tjejer tjafsar
Anna: Du "Lisa" är skyldig mig 5 kr och du "sandra" 15 kr.
är inlägget och sedan kommer 2 personer
Random: HAHAAHAHHAH!
Lisa: hahahahhahaahahah
Sedan kommer det en ny in vid
Josefin: Snåla människor gör mig äcklad, fyfan.
Det hela har eskalerat och 2 personer började tjafsa mot Josefin att hon mobbat henne och jag tycker det med till viss del så jag hoppade in.
Ja jag anser att hon är snål men jag bortser inte från vad som är rätt eller fel just därför ställer jag mig vid Annas sida.
Inte för att jag bryr mig ett skit om 5 kr eller 20 utan för principen.
Är det rätt eller fel av mig att hjälpa Anna då jag anser att hon blir mobbad/kränkt?
Därför jag tycker att genom Josefin skrev att "snåla människor gör mig äcklad" så tycker jag att hon syftar på att Anna är snål och hon gör henne äcklad och blabla.
Orkar inte men
Det jag gör rätt/fel?
Det kom även in flera andra och fick bland annat höra k*k i dig " mitt namn" :O
Sorry om de blev konstigt men är fett trött
OCh är det bara jag som tycker att det var hån att de 2 skrattade + att josefin skrev "Snåla människor gör mig äcklad, fyfan" att hon syftade på Anna?