Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Faan

Postat av soundlikeyourefromlondon den 29 Maj 2013, 22:45
16 kommentarer · 261 träffar
Hejsan

Fick idag reda på att jag kommer garanterat få IG i programmering C och i morgon så får jag reda på ifall jag kanske får desamma i B..

Detta är pga att jag kanske inte varit så aktiv under denna kurs men också för att läraren bedömer hur konstigt som helst.
tex han kan själv inte något om ämnet, han har undervisat klassen genom att ha video-tutorial på youtube om olika om olika appar vi ska bygga.

Vi har haft ett prov på två kurser.

Det konstiga med det är även fast jag fick G på provet så vill han ge mig IG i kurserna för jag inte har skrivit av youtube-tutorial tillräckligt mycket.
Vilket förövrigt inte vet eftersom han inte har koll på om folk skriver ner koden eller ej.
Men när jag inte har hängt med om tutorialn går för fort så stänger jag ner och sitter och lyssnar och försöker ta in vad som händer, men det är inte okej tydligen.
Vi har inte haft några inlämningar eller läxor, bara dessa tutorials på youtube under året, tills de sista två månaderna då vi äntligen fick böcker.

Det som också är konstigt är hur folk som inte fått G på provet utan precis under som får G i båda kurserna och när jag får G på provet inte får G i kursen..

Dock så är inte detta vad jag är deppig över, utan det är att jag garanterat kommer gå ut skolan med ett IG i prog C och kanske ett i prog B.

Vet inte hur jag ska kunna plugga upp detta då komvux inte har dessa kurser..

Låter löjligt men fan, tycker framtiden så sjukt dyster ut nu på grund av detta.

Har ni några liknande erfarenheter eller tips på vad jag jan göra så dela gärna med er.

Mvh Robin.

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar