Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Smal - Gymtips

Postat av Klenkille den 22 Maj 2013, 17:22
35 kommentarer · 454 träffar
Tjenare, jag är en kille på fjorton år och är väldigt smal. Där jag bor finns det inget gym, men jag vill börja träna lite mer.

Tidigare tränade jag fyra gånger i veckan, med hjälp utav min kroppsvikt, hantlar och en bänkpress.

Finns det någonting speciellt som är bra att äta under träning för att bygga mer muskler. Vill inte ha något slags proteinpulver eller sånt trams. Min vikt är 55kg och jag är ungefär 168cm lång, alltså väldigt smal. Förut när jag tränade så gick jag upp ifrån 46kg till 55kg på ungefär 3-4 månader. Jag tyckte dock inte att det visade sig någonting under min träning, men...

Hur ska jag göra? Nu förtiden tränar jag hemma i stort sett varje vardag igen, men finns det några speciella scheman som någon kan skicka? Eller några speciella maträtter som är bra för att gå upp i vikt, men samt inte dåligt för att bygga muskler?

Hoppas ni fattar mitt problem, det är inte speciellt roligt att vara spinkig... kan även tillägga att jag sitter en del vid datorn.

Bjuder på särskrivningar och stavfel.
Föregående tråd
Nästa tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..