Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Förkyld (?) hela tiden på våren

Postat av MOLLBERG den 21 Maj 2013, 15:12
13 kommentarer · 974 träffar
Hej!

På något sätt har jag lyckats bli sjuk flera gånger denna vår. Jag är osäker på om det verkligen är en traditionell förkylning eller om det kan vara någon slags allergi, kanske mot snömögel, damm eller kanske pollen?

Första gången jag blev sjuk i år var för några veckor sedan. Snön hade precis tinat och jag var sjuk i mer än två veckor. Andra gången började i lördags. Jag hade kört moped i två och en halv timme och blev irriterad i halsen. Jag trodde det var på grund av avgaser och att det snabbt skulle gå över. Det sitter fortfarande i och jag undrar vad fan det kan vara. Det känns som att jag har något som irriterar i halsen och slem men det går oftast inte att harkla bort. Det sticker i nästan men jag har inte upplevt något problem med ögonen. Vad kan det vara?!

Om någon tror sig veta så är alla tips guld värda för jag är less på att behöva skippa träningar för detta.

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..