Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bo i skogen under en viss tid?

Postat av DuZe den 20 Maj 2013, 13:55
56 kommentarer · 1 334 träffar
Hallå Fragbite! Jag är en kille som tog studenten förra året och känner redan nu att omgivningen och saker jag gör för att sysselsätta mig med börjar bli drygt och tjatigt.. Jag jobbar i veckorna och försöker vara så social som möjligt på helgerna.

Fick en ganska befriande tanke för några dagar sedan, jag har fått för mig att packa en lätt väska med nödvändiga grejer och bara gå ut i skogen. Sitta vid en eld på kvällarna/nätterna, sen bara gå och utforska ny mark på dagarna. Tillverka egna redskap som t.ex. fiskespö om man nu skulle hitta en sjö någonstans, jag har bara gjort mindre utflykter på detta viset under 2-3 dagar. Min fråga är då om någon annan har gjort det innan och om det är något att rekommendera? Jag har tänkt att vara iväg ganska länge om det blir av, minst 2 veckor. Vad tycker ni?
Föregående tråd

56 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 56 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..