Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

damma av min thief på GW2

Postat av Blastox den 18 Maj 2013, 14:06
0 kommentarer · 345 träffar
tjena! har inte spelat på min thief sen release av gw2 typ, den är lvl 80 och har lite gear från CoF (berserker gear) såklart.

checkade runt på lite builds och visst bygger alla lite annorlunda men nu ska jag finslipa min thief och slakta lite i www tänkte jag, vissa rekommenderar valkyrie som ger mig power, vitality och crit % fast sen så finns ju också knights som ger power, prec, vit..

vad tycker ni att jag ska inskaffa? tänkte också gå för berserker vapen som ger power,prec, crit dmg %

just nu kör jag på Dagger dagger / pistol pistol fast tänkte switcha till typ dagger, dagger / short bow för att kunna teleportera mig in och ut snabbt som fan

Någon som ens spelar spelet fortfarande? tips vore iaf uppskattande, siktar mig in på scouting och att döda eftersläntare från fiende zergs

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..