Många trådar om invandring osv är ganska populärt här på fragbite.
http://www.friatider.se/20-min uter-av-skrack-se-hur-fredrik- reinfeldts-allierade-beter-sig -i-syrien
En liten påminnelse om vart våra skattepengar går till. Yes det stämmer mycket väl att Sverige stöder terrorism och skälet till mord/våldtäkt av barn/familjer.
Ganska klockrent att skylla på invandring när VI är skälet till att folk flyr till Europa. Detta är en del av NWO för er som inte vet. Att sätta Mellanöstern bak i generation och sno deras olja för att hålla the PETRO dollar i form.
Usa/israel har lyckats ganska bra med att få er att hata på Mellanöstern. Hur länge ska vi blunda för dessa äckliga människor?
Enbart vissa länder som vaknat upp till detta propaganda och backar upp Syrien. Bland annat Ryssland/kina/iran.
En kort men sammanfattande video om allt detta för de som inte hänger med
http://www.youtube.com/watch?v =HP7L8bw5QF4
Disskussion: Vad tycks om att våra skattepengar är skälet till massa människors död? Försök hålla en mogen diskussion nu. Trolls blir anmälda.
Rebellerna jobbar verkligen mot frihet när de dödar civila endast för att de stöder deras president. Som egentligen är den goda och sätter all sin militära insats mot att döda dom för att skydda landet och de civila. Helt sjukt hur media rakt av säger motsatsen. Host host aftonhoran..
#8 http://www.youtube.com/watch?v =nR-klTa1y54
Jag vill JÄTTE gärna ha en respons efter du sett den. Gnäll inte på att den är lång. Du ville ha bevis. Och här har du det. Säg inte att det inte klassas som bevis innan du ser den. Snubben backar upp allt han säger med riktiga bevis till skillnad från din propaganda nyhetssida.
Hjälper man alla på plats räcker det gott och väl och stöttar utvecklingen för alla u-länder vilket gör alla gott i slutändan
Rekommenderar herrn att kolla upp denna David Wilcock - Jag själv har sett väldigt mycket med honom och även om det är intressanta teorier han kommer med så är det inget som är direkt vetenskapligt bevisat.
Eller ja, låt mig hjälpa dig på traven:
"Wilcock är en av de främsta förespråkarna av idén att kosmiska händelser kommer att inträffa år 2012 vilka kommer att förändra livet på jorden för alltid."
Jaså, FRÄMSTA förespråkare .. ja, det hände ju väldigt mycket då, det vet vi ju alla. Låt oss fortsätta:
"David Wilcock exposed as a hoaxer"
"Henry also reports that Wilcock admitted to several additional fraudulent abuses.. "
http://www.godlikeproductions. com/forum1/message1793168/pg1
http://qbit.cc/david-wilcock-e xposed-as-a-hoaxer /
http://www.informedia.info/dis information/david-icke-finally -wakes-up-and-realises-david-w ilcock-and-benjamin-fulford-ar e-disinfo-merchants
http://en.wikipedia.org/wiki/D avid_Wilcock
Så nej, även om David har ett antal intressanta new-age teorier så är det långt ifrån vetenskapligt kartlagt.
MVH
Flytta till Syrien då och sympatisera med rebellerna där. Död åt USA etc
#12 Får inte lägga upp vissa videor på Fragbite = lagen. Gytt.
När man väljer att blunda för vad som är rätt eller fel. Då fan är man hopplös som människa. Nu snackar jag om topic och om hur vi inte ens ska bry oss om detta. Det är helt sjukt att vårat "älskade" Sverige bidrar till detta men vi väljer att blunda och leva som om allt är frid och fröjd när andra har det som ett helvette och vi bidrar omedvetet till deras lidande. Eller ännu värre när vi även vet om det NU. Folk har ingen medkänsla längre och så jävla egoistiska. Kan säga en sak om länder i Mellanöstern och det är att moralen/respekten där en en miljon gånger större.Människorna där bryr sig om varandra mycket mer än här. Väst har verkligen lyckats med att få alla att se fel bild.
Är ganska full just nu så skyller på det för er offtopicnazis.
Jag ogillar folket som kommer från Jordanien, Syrien, Bosnien M.FL.!
Det är väldigt få som kommer därifrån som kan beté sig i ett samhälle.
EDIT: Kan vara värt att nämna att jag inte läste tråden =)
a just så jävla bra tänkt...
FAST NEEE
#6 research du menar som random idiot som gjort youtube klipp för andra random idioter? eller tom hela hemsidor för andra random idioter? som tror att de är kritiska osv men har inte ens ordentlig källhantering.....
rediga jävla nötter...
Och om du vill ha en tråd som får vettiga diskussioner så är väll inte fragbite du ska vända dig till.
Undra var svenska syrianer tycker om detta..
Själv så tycker jag att vi inte ska ge stöd till Syrien, kanske till såna där flyktingsanläggningar, som tar emot syrianer, men då måste man få bevis på att pengar gick dit och inte tappades bort påvägen.
#28 +1. Jag är själv en Syrian från Syrien har även kompisar som dött i försvar mot dessa äckliga rebeller som är backade av väst och även oss. Det roliga är att de flesta är utländska rebeller eftersom folk i Syrien fattar hur det egentligen ligger till och faktiskt stöder regimen som väst målat upp som dom "onda"
Diskussioner om invandring, invandrings- eller integrationspolitik är inte tillåtet.
På grund av en allt för ung målgrupp som till stor del är lättpåverkad av propaganda och snabb att bilda en uppfattning utan att kritisera fakta och påståenden tillåter vi inte diskussion om invandrarpolitik i forumet.
Lär dig reglerna, man får ej diskutera invandring..
Ont: Vill ej säga vad jag tycker här på fragbite för då får jag en varning.
Ser heldre att det blir tvärtom.
Regeringen som för dessa taskiga grejer, är även de som tar in dom i landet. De vinner på det.
herregud
Vilka fan är vi? Brinner folk på fragbite för kriget i mellanöstern?
Du nämner också Palestina konflikten, där en stor orsak för folk där har problem är att länderna omkring helt ignorerar Palestinernas och vill inte låta de bli medborgare eftersom då skulle det inte finnas en orsak till att fortfarande hata Israel.
Du pratar om att folk blundar men det verkar mer som att du är för fokuserad på en aspekt. Som YT videon du länkade börjar med "It makes perfect sense once you know the real motives" sånt där babbel är alltid vinklad för att försöka få allt passa en världsbild.
Sist jag kollade är inte Aftonbladet osv särskilt pro Israel eller USA för den delen heller.
Jösses.
#5 Jag blir mörkrädd när jag ser människor som du, att ni föredrar negligering av fattiga människor så länge det nyttjar er.
Sen så är de äckliga och vet inte vad en dusch med tvål är, de måste verkligen l'ra sig att duscha när de kommit till Sverige för att passa in bättre i samhället.
Sen så måste vi införa någon regel/lag som påminner om den i USA, Californien, om man åker in tre gånger så borde man antingen bli utvisad tillsammans med hela sin familj elller sitta i fängelse resten av sitt liv,
Sen så ska det vara obligatorisk att lära sig svenska och man ska respektera homosexualitet. Annars utvisning.
Och alla jävla pk-politiker ska inte tro att allt vi gör uppfattas som rasism tex ta på sig en sverigetröja eller sjunga nationalsången, de politikerna borde utvisas också.
#0 Och för att svara på TS, vad är det man säger, att 4-5% av alla invandrade som kommer flyr från krig, de andra kommer för bidrag.
Most of us have already seen this.
And this fellow humans are the reason:
Girls are sluts
Men are girls
Why America does not stand up against tyranny.
They are programmed it's really scary being awoken and seeing so many sedated trance like people walking around.
Peace.
Skrivet med min Android-mobil
Antar att ni glömt:
http://sv.wikipedia.org/wiki/S chutzstaffel
http://sv.wikipedia.org/wiki/J osef_Mengele
http://sv.wikipedia.org/wiki/A dolf_Eichmann
http://mengelesexperiments.wik ispaces.com/file/view/twins.jp g/231857774/218x286/twins.jpg
http://sv.wikipedia.org/wiki/G ulag
http://www.saveyourheritage.co m/images/montana_de_cadaveres_ en_un_gulag_sovietico.jpg
En sjuk person äter ett hjärta, alla Syrier är odjur.
Hela världen kollar på när 6 miljoner judar, bögar, romer + tiotals miljoner ryssar dör för sina åsikter i skenavrättningar och svält.
Svenskar står med knuten näve i fickan och agerar neutralt.
Missförstå mig inte.
Tycker att rebellerna i Syrien är lika vidriga som Assads arméer, och våra pengar går till fel.
Skicka ner räddningsorganisationer istället.
För lite mer topic visst det är inte invandringen det är fel på utan INVANDRARNA.
Så bestäm själv om du vill vara smart eller inte.
SD 2lax fjårton.....
Skrivet med min iPhone
Men vad tycker du vi ska göra????
Helt sjukt att det knappt inte finns något att göra.. Bara titta på när dom styr ner våra länder i ett helvette, försöker massutvandra (inte INVANDRA) > UTVANDRA. från länderna som ligger i närheten utav Judarnas egna land.
Varför massutvandring därifrån? Simpelt, dom vill ta över deras länder, dom vill ha allt, större mark, olja, allt.
Och vilken plan är bäst? Skicka så in i helvettes många till olika länder här i Europa, satt det blir "överfyllt" i våra länder. Samt pusha lite "små" krig som ingen helst ska få höra eller se något om. (Med dessa "små" krig så blir det enklare o flytta, > EU here we come.)
så att det nästan blir tomt där haha.. sen fixar dom väl resten själva med USA's trupper eller något.
Eller försöka starta något stort krig, vem ska starta kriget, bla bla bla. Ja, val nummer 1 låter smidigast.
Och genom Media så ser dom till satt vi inte märker vad som sker.. Dom ser till satt vi ska tycka allt är lugnt, okej, vi måste ju vara hjälpsamma!
När det är i själva verket dom själva som gör det här..
... Judarna är dom sjukaste människorna på den här planeten, om man nu ens kan kalla dom för människor.
Och nu syftar jag på Judarna som "styr". Inte alla Judar.
Nä fyfan, Hitler var en smart man. Han insåg något många inte gör..
Säger inte att jag står för allt han gjorde, men smart det var han.
Jävlar vad dum du är.
Jag råder dig att sluta youtube:a Jews illuminati conspiracy theories NWO osamabinladenisobama etc.
Hitler var en smart man ja, men du kan inte sitta där och påstå att mörda 17-20 miljoner människor var en smart ide, när själva händelsen inte nyttjade någon förutom hans inre hat mot andra folkgrupper.
Men seriöst nu :P Nä tycker inte det var en smart idé.
https://www.youtube.com/watch? v=jx9G4zmpKv0
David Cole Judisk förintelseförnekare, David Cole lämnade under programmet efter detta program vet ingen var David Cole tog vägen han är spårlöst försvunnen. Innan han medverkade i programmet så blev han hotad av judiska extremister som hotade honom till livet.
Varför skulle dom hota honom till livet om dom nu är så säkra på att det han säger inte stämmer? Vad exakt är det dom är rädda för som ska komma fram?
Hitler vann inte kriget och därmed så skrev kommunisterna historian därav att vi inte fick lära oss något i skolan om det hemska kommunisterna utsatte hela Östeuropa för. Det är ganska uppenbart att detta med gasning av människor är en stor konspiration. Finns andra exempel som tex den kommunistiska tidningen Pravda som direkt efter kriget publicerade artiklar om att judar gasats i koncentrationslägren utan att några tekniska bevis för det. Det enda "bevis" man har är "ögonvittnen" som påstår att dom sett sina nära och kära gasas ihjäl. Hur ser man när någon gasas i en gaskammare?
Nobelpristagaren Weisel har skrivit en lång bok om förintelsen på över 1500 sidor men boken innehåller endast 100 sidor där bevis på gasning av människor endast består av ögonvittnen. Kolla på länken så förklarar Cole ganska utförligt varför detta troligtvis aldrig hänt.
https://www.youtube.com/watch? v=MFE0qAiofMQ
Jag hoppas att du inte är allvarlig.
Du tror inte det kan handla om att de blir förbannade av den enkla anledningen att man måste vara riktigt inskränkt om man på riktigt förnekar förintelsen?
Föreslår att ni beställer en biljett till Polen och besöker några läger. Därefter kan ni bedömma om det är så att Judarna har byggt upp fakeade läger.
Anledningen till att förintelsen är mer uppmärksammad än ex. Holodomor och andra hemskheter som Stalin låg bakom är för att förintelsen är dokumenterad av Nazisterna själva och det finns tillgång till dokumenten och Nazisterna togs på bar gärning i och med att de fick vrålpisk i slutet av kriget.
Skillnaden på Kommunisterna och Nazisterna är som sagt att Nazisterna dokumenterade alla i lägrena.
I Ryssland dog de flesta av svält, vilket inte dokumenteras lika lätt som att ha folket i boskap, dessutom så kunde Stalin inte bry sig mindre om folket som svalt, vilket antagligen ledde till ännu mindre dokumentering.
Mer information = Mer lärdom till barn om det som hänt.
Appropå det där med gaskammaren.
Du ser 500 personer gå in nakna i en lokal. Du ser en man på taket med gasmask som släpper ner kapslar i lokalen.
Därefter släpas 500 personer ut till ett krematorium.
= Du har sett folk mördas, antagligen av gas pga av mannen på taket.
Inte ens den mest hardcore förintelseförnekaren förnekar att det fanns läger och att judar dog. Du måste förstå att diskussionen sker med begreppet en "förintelse". Vad var målet med arbetande judar? Att de skulle arbeta för nazisterna eller att de skulle utrotas, eller både och.
Skulle absolut inte göra ett påstående som att förintelsen är en myt osv eftersom att jag inte är insatt i ämnet så jag har absolut ingen talan. Det som jag dock ser som viktigt är att förnekarna inte hamnar i fängelse utan att deras talan ska vara på lika villkor
som påståenden inom all annan historia. Detta är inte en "nazistisk" princip utan en liberal.
Så långt jag kan se och läsa så finns det inte någon tydlig uppfattning om vilken grupp/grupper det faktiskt är som agerar i videon.
#54. Det värsta är hur rätt du har och alla bara skrattar åt det. Lider med dig ...
Finns inga dokument på att man gasade någon människa. Jag har varit i polen ett flertal gånger då jag är halvpolack och även besökt Auschwitz. Kan förklara lite för dig tex så har dom en monter där man samlat massa kläder och hår där dom påstår att man använde zyklon b för att förhindra spridning av löss och och smittsamma sjukdomar som tex tyfus som var ganska vanligt och enligt dokumenten som tyskarna skrev där man registrerade antalet döda varje dag så framkommer det att en hel del människor dog av just tyfus.
Det är inte jag som är inskränkt det är du som inte tagit del av all fakta som finns.
Det handlar absolut inte om att det uppmärksammats mer bara för att det fanns information... Det är bara något påhitt som du inte har några som helst belägg för.
Anledningen till att det är uppmärksammat är för att sionistiska judar sitter på maktpositioner och har möjlighet att bestämma hur historian ska se ut.
Googla Sionism och läs, när man läst det ena så blir mycket annat också ganska självklart om man har förmågan att kunna tänka logiskt.
Om nu den historia som du har lärt dig är så korrekt varför ät inte Tyskland en förebild för dig under den tiden? Människor levde tryggt miljontals människor fick jobb tillbaka (slapp gå runt som prostituerade vilket var ganska vanligt under en lång period innan Hitler kom till makten.)
Jag förstår att du tycker som du gör för jag tyckte exakt likadant innan jag började sätta mig in i det och läsa fakta om hur verkligheten såg ut då och hur den ser ut idag. Man ville alltid försöka att inte tro på det men varje vecka läste man alltid något nytt eller hittade något nytt som bevisade att det inte skett någon gasning mot människor. Självklart avsäger jag mig inte att det fanns koncentrationslägren och att människor dog.
Jag tror även på att människor blivit avrättade enligt min uppfattning så var det mest rebelliska judar som blev avrättade.
Om man använder zyklon b i ett litet rum så blir väggarna blåa efteråt vilket man inte kan se något spår av i den största påstådda gaskammaren i Auschwitz
notera också att man inte låtit den påstådda gaskammaren stå kvar i orginalskick.
""Appropå det där med gaskammaren.
Du ser 500 personer gå in nakna i en lokal. Du ser en man på taket med gasmask som släpper ner kapslar i lokalen.
Därefter släpas 500 personer ut till ett krematorium.
= Du har sett folk mördas, antagligen av gas pga av mannen på taket. ""
För det första så kommer personen som släpar ut människorna från "gaskammaren" att dö pga av gasen som finns kvar bland alla kroppar och i rummet, så om inte personerna som släpade ut dom hade ordentliga skyddskläder och gasmask så är det i princip omöjligt att utföra arbetet.
Det du beskriver är hur det påstås ha arbetat när de använt väldigt små utrymmen där dom lägger kläder och hår för att bli av med bakterier och löss. Som jag så kan man även få det bekräftat på museét.
Förstår att du reagerar som sagt jag reagerade likadant när folk skrev så som jag gjorde förut men sen när jag bestämde mig för att sätta mig in i det så fick jag också en ganska bra bild över vad som hände under hela andra världskriget.
Gaskammaren i Auschwitz 1 (ej Birkenau fabriken) var ursprungligen ett bårhus, konverterades senare till en gaskammare och användes sedan som ett skyddsrum för den tyska personalen på lägret när krematorierna i Birkenau kom på rad. När lägret fångades i slutet av kriget och öppnas som ett museum "Air raid shelter" och man konfiguerade om detta rum för att få den att se ut som den gjorde, dvs en gaskammare. Detta är hur förintelseförnekare gör det. De tar fakta och tvinnar ner dem.
Att det inte finns några "Prussian Blue" fläckar beror främst på Fred Leuchter olika påståenden. Låt oss titta på vad han har sagt och hans påståenden. Fred Leuchter kallades som vittne i en kanadensisk domstols fall att "bevisa" att Förintelsen aldrig hänt. Hans bevis att han hade en examen och var expert i utformningen av gaskamrarna i vilken han hade formgivit flera av dem för den amerikanska straffrättsliga system för genomförande av intagna.
Vid ytterligare undersökning verkar det som herr Leuchter hade en examen (en dålig en) i historia. Hur detta kvalificerar dig som ingenjör är jag fortfarande inte säker.
http://www.nizkor.org/hweb/peo ple/l/leuchter-fred/leuchter-0 3.html
http://www.nizkor.org/hweb/peo ple/l/leuchter-fred/qualificat ions-as-witness.html
Människor som han påstod sig ha arbetat på Gaskammare för den amerikanska kriminalvården citeras här.
http://www.nizkor.org/hweb/peo ple/l/leuchter-fred/leuchter-0 1.html
"Leucters Rapporten" byggde främst på bristen på Cyanide föreningar som finns i "avskrap" eller fläckar från väggarna i gaskammarna.
Dessa avskrap var egentligen en enda tegelsten som han tog från en gaskammare, som hade varit i det fria under 45 år, och därefter presenteradess för Institutet för Forensice forskning vid Krakow. Institutet fann nästan noll Cyanidhaltiga föreningar i stenen. Om "Vätgasiga" Cyanidhaltigt föreningar utsätts för väder har det en halveringstid på cirka 4 dagar. Efter 45 år skulle det vara fantastiskt om en yta skrapning visade någon signifikant % av cyanid än mindre en hel tegelsten från grunden till pulver
När institutet insåg exakt vad det var som hade presenterats ansåg man att dess resultat inte kan anses korrekt. Det är därför man genomförde dess egna tester som presenteras här.
http://www.nizkor.org/hweb/org s/polish/institute-for-forensi c-research /
Olika människor hävdar att Zyklon B alltid lämnar Prussian Blue fläckar eftersom de avmaskningsprogrammet skjul i Auschwitz behandlas i det. DETTA ÄR SANT!
Däremot krävs det, för att döda människor med vätecyanid gas - en koncentration av 315 delar per miljon (ppm) för en tid av cirka 10 minuter.
Att döda löss tar en koncentration på cirka 16.000 för upp till 72 timmar.
Det är därför det finns synliga Prussian blue fläckar i avmaskningsprogrammets lokaler, som inte har varit utsatta för väder och vind. En koncentration som är 48 gånger starkare och en exponeringstid på 288 gånger av högre grad och där väggarna inte spolas ned mellan behandlingarna för att bli av med avföring.
Soviet till exempel gjorde allt de kunde för att hänga ut nazismen. Bland annat så förekom det mycket fejkande av bilder och händelser som det sedan rapporterades om som ren och skär fakta. Sönderbombade byggnader som gjordes om för att efterlikna s.k gaskammare. Bilder på dött folk som modifierades och/eller fick en helt annan bakgrund till dem (till exempel en bild på döda människor som man sedan ljög om vara folk offer av tyskarna).
Förnekar man förintelsen har man en del att lära. Däremot så kan man ju ifrågasätta det då det finns saker inte är bevisade utan egentligen bara är antaganden eller rena lögner.
Skrivet med min iPhone
Kan ni inte ta en normal jävla diskussion inklusive andras fria åsikter utan att börja tjöta skitsnack
LÄS på själva. FORSKA,KRITISERA FRÅGA. Sluta tro att allt är så underbart och förlita er på makterna utan att ens kolla upp sanningen själva.
#76. "A person who has been demoralized is unable to asses true information. The facts tells nothing to him. Even if i shower him with information with authenitc proof,documents,pictures ..... "
Ganska skrämmande att bara hälften av denna kommentarsektion beskrevs just av denna man. Då syftar jag på er som indirekt börjar snacka om hur efterbliven jag är som tror på sånt.
the thing about smart motherfuckers is...
They sound like crazy motherfuckers to dumb motherfuckers.
Därför tar man inte dig seriöst. Ett tips är att hålla detta för dig själv annars blir du lätt stämplad som en idiot
För orsaken till att Ryssland, Kina och Iran är i sitt egna lilla läger har ju inget som helst att göra med ländernas förflutna, eller hur?
Riktigt dåligt av moderatorerna, de har bevisligen varit i tråden och rensat kommentarer men skiter fullständigt i att tråden bryter mot forumets regler.
Det är som att jag skulle göra en tråd om att tanka filmer och lägga till "Diskussion: borde badbollar vara runda eller fyrkantiga". Syftet med tråden är uppenbarligen att folk ska diskutera invandring även om du lägger till en onödig diskussion efter.
Så fragbites moderatorer har inte en susning vad de håller på med då de låtit tråden vara kvar efter att de bevisligen har sett den.
Skrivet med min Android-mobil