Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Registreringsnummer - de saknade bokstäv

Postat av Elskarbrost den 14 Maj 2013, 13:11
13 kommentarer · 783 träffar
Mmmm tja

Det är ju så att i q och v ej finns på vanliga reg plåtar då de är förväxlingsbara I-J Q-O V-W .. Absurt och icke korrekt i min mening även y och z finns ej med då dessa ej kommit upp ännu vi har alltså ej nått dessa men enligt mig så är det ett skämt.

Enligt de forntida tjeckoslovakerna så kallades dersd heliga skrift för "vizyq" detta är en bortglömd skrift och har blivit borttagen utav usas korrupta system från nästan alla sökmotorer.
Vizyq är en skrift om terror och mord och är därav bannlyst utöver hela världen denna skrift sägs aldrig funnits eller existera men som många säkert vet så är den väldigt hemsk.

Tror ni detta kan ha att göra med att vi i svearike ej använder alla dessa bokstäver? Eftersom att de går att forma dessa bokstäver till detta "ord" läste för ett par år sedan om en typ som sökt om personlig skylt och använde ordet vizyq personen fick avslag och även böter men denna artikel togs snabbt bort av nättidningen jag läste den på förmodligen för just ordet vizyq att det är bannlyst världen över.

Vad tror ni

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..