Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Expert på telefon & google?

Postat av The_Joker den 12 Maj 2013, 15:57
7 kommentarer · 190 träffar
Tjoho!

CP-rubrik, I know.

Jag har ett problem och nu ska vi se om det finns någon här på fragbite som är tillräckligt vass för att lösa det.

Problemet: I min android-telefon har jag en mapp i galleriet som heter "Instant Upload". I den mappen ligger det X-antal bilder som EJ går att radera. Jag antar att de ligger på google+ på något sätt vilket gör att jag ej kan radera dem.

I vilket fall som helst. Jag gick in på mitt google-konto (på datorn) och hittade bilderna i Instan Upload-mappen, och jag raderade dem. De finns alltså EJ kvar på google+. Men när jag sedan kollade i telefonen så ligger bilderna kvar där, ej möjliga att radera. Jag har testat att starta om telefonen osv.

Nothing seem to help!

Jag har googlat i ett par timmar utan större framgång, har testat det mesta snart.

Något som har en idé hur jag ska göra för att få bort dem?

Om någon undrar vad det är för bilder så är det p-12 bilder som jag tog för SJUKT länge sen och som bara är äckliga....

Puss på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..