Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Extrem smärta i magen(under revbenen)

Postat av Rizzy den 11 Maj 2013, 21:42
30 kommentarer · 6 818 träffar
Hej, innan någon kommenterar att jag borde uppsöka läkare vill jag bara säga att jag varit hos speciallister, överläkare, röntgen, ultraljud etc... slutade åka in till akuten efter 10 gångers misslyckande utan att hitta något och kämpar ut detta med verktabletter.

__Det jag försöker med den här tråden är att hitta någon som har/haft samma smärta som beskrivningen under__

Smärtan är en snöbolls-effekt, till obekväm känsla till riktig smärta.
Smärtan sitter under mina revben på högersida, och blir som värst ca 9-12 timmar efter första symtom. Jag tror det har att göra med matsmältning efter en lång sömn, alltså efter jag sovit 10-12 timmar och äter par timmar efter jag vaknat så sker det här. Men är osäker på den teorin fortfarande.

Enligt röntgen och ultraljud är det inte gallsten eller njursten vilken enligt mina google-sökningar är det mest liknande.

Alla bidrag till vad ni tror eller vet vad det kan va skulle uppskattas!
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..