tjenare, hur sitter ni på en fest? jag brukar sitta upp och prata med folket, antingen på en stol eller i en soffa oftast.. ibland slänger jag upp ena benet på bordet, när man ska se lite extra "chill/självsäker" ut..
hur gör ni? :) trevlig lördags fest, hoppas ni sitter gött
Står upp för övrigt. Bra för ryggen.
Det är det mest irriterande som finns, vafan kommer man till en fest eller middag för om man ändå ska bara stirra in i telefonen? Okej om någon ringer men att hela tiden smsa, kolla facebook/instagram osv det är ju bara drygt att se.
Jag var på middag igår och jag märkte liksom att så fort det blev lite tyst så tog de flesta upp mobilerna för att det kanske kändes "obekvämt" eller nått, fan starta ett nytt samtalsämne istället.
På alla släktträffar sitter alla och leker med mobilerna! Även min mormor på 65! Helt sjukt , mobilerna förslavar mänskligheten.
Bästa sättet att skapa kontakter och vänner då man kan chatta dagen efter.
Ont: Så skönt som möjligt (soffa), ena benet över det andra och kisar med ögonen för att häffa brudz
Själv så placerar jag mig i soffan (Ligger gärna), knäpper några bärtz å sen ere ba' att vänta tills man e lagomt full sen så flyter allting på av sig själv.