1
Min far knäckte näsan på mig
Postat av KMPK den 10 Maj 2013, 23:45
82 kommentarer · 294 träffar
Min far knäckte näsan på mig. Efter år av terror av hela familjen så sa jag äntligen ifrån, hela familjen är i stort sett rädda för honom. Kanske inte var läge ikväll, jag är full, han är full men jag fick helt enkelt nog då jag hörde honom käfta igen.
Gick ut i vardagsrummet och riktigt skrek på honom var av han reser sig upp och smäller mig mitt över ansiktet varav näsan ryker.
Jag klarar fan inte av att bo hemma längre, vart ska jag dra?
För er som vill ha bild så kan jag fixa det om en stund!
Hjälp mig.
EDIT: Vart inne på akuten, men fick åka hem(?) igen tills svullnaden lagt sig. Vem fan skickar hem någon som fått stryk av sin egen far? Jävla idioter. hade ändå inget val, Kunde ha valt att sova ute men bättre med en säng. När jag vakna så stod min far och fjäskade för mig och erbjöd sig att köpa vad jag än ville ha.
För er som vill ha en bild så kommer det en, är tveksam till att lägga upp bild på mig.
Gick ut i vardagsrummet och riktigt skrek på honom var av han reser sig upp och smäller mig mitt över ansiktet varav näsan ryker.
Jag klarar fan inte av att bo hemma längre, vart ska jag dra?
För er som vill ha bild så kan jag fixa det om en stund!
Hjälp mig.
EDIT: Vart inne på akuten, men fick åka hem(?) igen tills svullnaden lagt sig. Vem fan skickar hem någon som fått stryk av sin egen far? Jävla idioter. hade ändå inget val, Kunde ha valt att sova ute men bättre med en säng. När jag vakna så stod min far och fjäskade för mig och erbjöd sig att köpa vad jag än ville ha.
För er som vill ha en bild så kommer det en, är tveksam till att lägga upp bild på mig.