Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Brukar ni g-checka personer?

Postat av Gyllenestrupen den 10 Maj 2013, 18:11
44 kommentarer · 382 träffar
Tjena.

Jag undrar om det är fler än jag som brukar g-checka personer? Vad jag menar med g-checka är att man kort sagt testar personen och man får väldigt snabbt reda på vad det är för person osv.

Ett exempel kan vara är att man är på en fest eller liknande och man går fram o frågar efter en tändare. Sen så tänder man whatever man vill tända och bara går iväg med tändaren. Om killen märker det men inte säger något = mes. Om killen märker det och säger till dig, så kan sättet han säger det till dig avgöra mycket.

Exempel om han kommer med ett ''ursäkta har du min tändare?'' Eller om han säger '' hallå min tändare''.

Själv så har jag både blivit g-checkad samt g-checkat folk. Men det var längesen, när jag var ca 15-18 så pågick mycket g-checkande, men nu dom 2 sista åren har jag endast suttit hemma o gibbat :P
Föregående tråd
Nästa tråd

44 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 44 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..