Omröstning om mångkulturen?
Jag tycker att vi i Sverige borde ha en folkomröstning om mångkulturens fortbestånd. Självfallet ska frågan inte vara "är du för mångkultur eller inte" utan den ska istället vara: Mångkulturen kostar varje år de svenska skattebetalarna 110 000 000 000. Om du fick ta dessa 110 000 000 000 och dela ut till något eller några områden, hur skulle du göra denna fördelning?
Sedan kunde man ha alternativ som: sjukvård, skola, äldreomsorg, mångkultur, polisväsende, militär, skattesänkningar.
Detta vore verkligen demokratiskt tycker jag. Om t.ex. mångkulturen får i genomsnitt 1 000 000 000 (dvs en miljard istället för 110 miljarder) så skulle endast så mycket av skattepengarna gå till mångkulturen, och resten skulle gå till välfärd eller skattesänkningar. Detta vore väldigt demokratiskt och jag kan inte se hur man kan vara emot detta.
Vad tycker ni?
Mitt grafikkort ligger på 126 grader när jag lirar spel på 640 och 110 grader i idle :-D
Love it!!
#3 Jo, det väntar jag med på. Men inte så lätt när man har 36kr på kontot ;)
Skrivet med min iPhone
Du kanske borde skicka in den på "felsökning" så du får reda på hur din dator är i skick! Kostar runt 300:- lätt värt.
Processor AMD Athlon 64 X2 Sensor DTS
Core 1: 47 c
Core 2: 47 c
NVIDIA GEFORCE 7900 GTX Nvidia Driver + Thermal Diode
Temperature: 56 c
Temperature Diode: 60.9 c
Temperature GPU: 56 c
Är ingen höjdar dator, men 100fps i cs (förutom i smoke + om det är många inne på servern).
OnT:
Väntar på dina tempz #0 och vad du har för grafikkort.
EDIT:
#9 ser inte så farligt ut, men något måste det vara eftersom grafikkortet blir så varmt. Kollat så att alla fläktar fungerar? (Nätagg, cpu etc)
Testat att köra utan chassit? (ta bort ena sidan)
Men, jag vet ärligt talat inte hur jag ska ta reda på felet?