Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Stort behov av HJÄLP! SE HIT*

Postat av JWester den 9 Maj 2013, 12:24
10 kommentarer · 277 träffar
Hej alla människor! Det är så att, jag är i en läge där jag är lite ledsen/besviken.

Nu kommer jag till läget :
Det är så att min dator (laptop) Acer, har fått ett problem, den har börjat och slockna/crasha när man spelar LoL, WoW.

Men det har varit en stund där den har fungerat perfekt men nästa dag så blir den skit igen och då hade jag tagit bort lite minne i DISK C:, förra veckan i helgen så spelade jag LoL från fredagen till söndagen utan några crash, det fungerade perfekt som innan! Men sen dagen därpå söndagen så kommer det tillbaka.....

Alla försök jag har gjort är att lätta på disk C: och jag har också omformaterat datorn, men det hjälpte inte ett dugg, laddade ner LoL och körde i max 10 minuter innan det Crashade...

Det är VARKEN för varmt, för mkt minne, för mkt på gång i datorn, det är bara spelet och ENDAST när jag spelar spel så slockar datorn eller får crash...
Skulle bli sjuuuuukt glad om någon hade haft liknande problem och skulle kunna hjälpa/säga vad problemet kan vara.

Jag vet inte riktigt vad mer jag ska säga, men jag ska iaf ta ett försök och kolla efter virus i datorn, MEN datorn började crasha/slockna FÖRST efter att jag hade laddat ner Molten- WoW privat server...

Någon som vet?

Ni får hemskt ställa frågor! Men som sagt, så har det inget o göra med hur bra datorn är osv, det är bara något konstigt som har skett efter att jag laddat ner molten WoW, och ENDAST JAG stött på problem medan mina vänner inte har fått något alls....

HJÄLP VORE UPPSKATTANDE SJUKT MYCKET!

Mvh Mig, Skiter i fel stavningar eller dylikt!

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar