1
SJ tågresa
Postat av Creisier den 6 Maj 2013, 17:13
9 kommentarer · 318 träffar
Hej mina vänner! Det är så att jag nyligen bokade en tågresa på SJ's hemsida. Jag ska åka 43 mil och normalt så brukar jag bara ha ett mellanstopp i Göteborg men nu ska jag stanna i Varberg och Herrljunga. I Varberg har jag 8 minuter på mig att hitta rätt tåg och i Herrljunga har jag 11 minuter på mig.
Sträckan mellan Varberg och Herrljunga ska tydligen vara med
"Västtrafik, Länstrafik, tåg 3860" Länstrafik tycker jag låter som Buss men okej.
Jag har aldrig varit på någon av dessa stationer så om någon kunde förklara lite om dom är stora eller små och hur många spår det finns så skulle det vara väldigt fint ;)
Försökte ringa SJ men min beräknad tid i kön var 22 minuter, så orkade inte vänta och vänder mig nu till Fragbite
Sträckan mellan Varberg och Herrljunga ska tydligen vara med
"Västtrafik, Länstrafik, tåg 3860" Länstrafik tycker jag låter som Buss men okej.
Jag har aldrig varit på någon av dessa stationer så om någon kunde förklara lite om dom är stora eller små och hur många spår det finns så skulle det vara väldigt fint ;)
Försökte ringa SJ men min beräknad tid i kön var 22 minuter, så orkade inte vänta och vänder mig nu till Fragbite