Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#10 Nu tror jag minsann att du fått det om bakfoten. Påven avgick efter att han fick veta att folk inom deras krets haft dessa sexmöten. Om du ska rätta någon, se då till att ha läst mer än rubriken på Aftonbladet.
Allt är tillåtet för mig – men allt är inte nyttigt. Allt är tillåtet för mig – men ingenting får ta makten över mig säger Paulus. Jag tror att det är lätt att hamna i dåliga vanor, kolla t ex på att dricka alkhohol, det kan leda in till dåliga vanor, och det kan bildas ett destruktivt beteende, samma sak med onanera tycker jag, det kan tillslut bli en väldigt dålig vana.. #10 "Vem som helst kan ha skrivit bibeln" Det är människor som skrivit bibeln, men inspirerat av den helige ande! :) Fantastiskt tycker jag
Det beror på vilken trosuppfattning Du har och vilken religion man tillber. Det finns mer konservativa religioner som menar att onani är en synd. Sen om din vän kommer se det som en synd eller ej beror ju helt på vilken religion de tillber.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
http://www.youtube.com/watch?v =c7GuVv7zrrM
ont: tror det
därav avgick han eller fick kängan ;)
ONT: nä, säg te din polare att han ska säga te sina päron å inte tro på nånting som står i en bok.
för vem som helst kan ha skrivit bibeln.
bara för 2k år sen va folk lite vidskepliga och trodde på allt dem högre uppsatta sa.
skulle exempelvis prästerna från förr ha rökt weed så hade alla gjort de idag ;), sad but true..
waalla ska fucking klippah allaz kaoar som r0nker ABOOOOO
Skrivet med min iPhone
#12 Jag har själv skrivit en bok, detta med inspiration från min kuk. Blir väldigt ledsen om den inte når samma status som bibeln.
Vill man i nt e komma till helvetet när man dör är det bäst man sköter sig.