15 år och blev påkommen..
hej, är i ett chocktillstånd nu. Satt och runkade nyss med hörlurna och trodde mor gått och lagt sig. Just när jag kommer så kom såklart hon in och såg allt, porren, min kuk.. Hon låtsades som ingenting och gick iväg typ, hur ska jag bemöta hon imorgon:(
vadfan ska jag göra ge egna erfarenheter?
Folk vill ha update :)
mamma kom hem från jobbet klockan 11:30 och gick in på mitt rum och väckte mig och sa att det var mat, då låg jag på andra sidan och kollade in i väggen så vi hade aldrig ögon kontakt för var inte beredd på det. Sa att jag kommer snart osv. Hör hur pappa och mamma pratar i köket och pappa frågade varför inte jag kommer ner, då började de viska väldigt länge då förstod jag att hon berättade, så då ropade också pappa att det var mat. Gick sedan ner och skulle äta bara mamma var i köket. Och ja, det var VÄLDIGT STELT. Kände hur hon ville förtränga det...
aa, där har ni. Inte lätt att skriva update om detta för det sitter mest psykiskt..
Gå till en hudläkare, de är utbildade inom ämnet och du lär få bättre svar från dem än från ett forum för cs. ifall du inte känner till ngn hudläkare fråga din skolsyster (antar att du går i skolan).