1
Paypal tvist!
Postat av Natium den 2 Maj 2013, 17:43
32 kommentarer · 3 763 träffar
För en månad sedan sålde jag ett item på wow till en kille för 50euro. Han gav mig pengar, jag gav han item. Frid och fröjd. Efter en stund drar han refund på sina pengar. Efter nästan en månad med mail fram och tillbaka från paypal så vann jag vadet. Sedan tog han chargeback från sitt kreditföretag och jag åker på smällen att betala tillbaka pengarna. Nu har jag runt 500kr minus på mitt paypal konto och är lite sådär glad över det här då jag drog över 50euro som jag fick till mitt bankkonto i samma stund som jag fick dem.
Googlat och kollat runt om man kan bara låta sitt paypal konto ligga på minus? Vad jag har snappat upp är att de i värsta fall kan låsa kontot eller kommer de kräva pengar från mitt bank konto? Någon som kan dela med sig av sin erfarenhet?
Googlat och kollat runt om man kan bara låta sitt paypal konto ligga på minus? Vad jag har snappat upp är att de i värsta fall kan låsa kontot eller kommer de kräva pengar från mitt bank konto? Någon som kan dela med sig av sin erfarenhet?