Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gregos förstörde föläldrarnas hus

Postat av GranatBengan den 2 Maj 2013, 14:11
13 kommentarer · 536 träffar
Halloj!

Jag, min mamma och min plastfarsa var upp till Stockholm nu över Valborg då vi skulle till mammas bästa kompis. Men väl hemma stannade min halvbror Gregos (min plastpappas tidigare barn) 16 år hemma.
Har inget särskilt emot honom så länge han inte rör mina saker på mitt rum eftersom jag har en sjuk fobi för ett stökigt rum.

Menmen, jag mamma och Stefan (plastpappa) for upp till Sthlm i tisdags och skulle stanna tills idag. Saken är den att jag tog tåget hem igår för att jag skulle följa med en polare på restaurang.

Så jag tog en sväng förbi hemma för att byta kläder och ser då till min fasa att i hallen ligger Gregos och två av hans randomkompisar PRUTTFULLA på hallmattan.
Vad i HELVETE tänkte jag och gick in. Ser då att 3 whitetrash tjejer med rasta-adidaströjor ligger och drägglar på golvet.
NU ÄR DET FAN NOG tänkte jag. Kommer ut i köket och känner en hiskeligt fräsig stank av bajs frodas upp i näsan på mig, vart i helvete kommer stanken ifrån tänkte jag. Ölburkar stod ÖVERALLT.
Jag lyfte på allt men kunde inte hitta vart fan stanken kom ifrån, men till slut såg jag att ugnen stod på. Öppnade försiktigt och såg att det låg en fet jävla skitkorv på plåten, bränd utav bara helvete.
Jag fick panik och kastade ut plåten på baksidan.

Efter det for jag upp till mitt rum för att se hur det såg ut, och där ligger då två killar och sover skavfötters. Där rann det FUCKING över, saker låg på hela mitt golv, ölburkar i fönsterbrädet och groggslattar stod i glas på golvet.

Jag exploderade och for ut till toaletten. Väl där tog jag upp Majas (katten) skitkorg och gick med bastanta steg ut till hallen igen, TÖMDE HELA SKITEN PÅ GREGOS OCH FLÖG MED KNÄT RAKT NER MOT PUNGAPÅSEN. (Tänder till när jag skriver detta)::::SÅFÅJNGDD

Grabbjäveln var ju helt jävla väck.
Jag sprang in i Gregos rum, tokig som jag var, och tog hans splitternya golfhandske från Dormy och gick ut på baksidan och skrapade med en arg blick bort skiten från plåten och tog korven i handsken o vände ut och in på hansken som att det var en hundbajspåse.

Upp till mitt rum for jag och ställde mig med en brinnande blick framför killarna som sov i min nya hästenssäng. Byxorna halade jag ner till knäskålen och pressade fram en citrongul, markant och fräsande stråle i sikte mot en av killarnas ansikte och den andra stod jag och smiskade med handsken.

Grabbarna for upp ur sängen och sprang ut från huset illa kvickt.

Tänkte bara fråga, morsan och Stefan kommer hem om 2 timmar. Hur i HELVETE ska jag lösa detta?

MVH

P.S Oseriösa svar undanbedes.

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar