Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

söker en viss film.

Postat av Vadfanhände den 1 Maj 2013, 19:46
10 kommentarer · 217 träffar
Tja, någon som vet vad denna film heter? ska beskriva den så bra jag kan, eller i allafall en händelse.

Dom reser tillbaka i tiden, ända till dinosaurie tiden där en kille kliver på en bromsfluga eller liknande så ändras hela tidsrummet, det blir alltså krusningar i tiden som kommer i vågor som ändrar hela livet stegvis.

EDIT::
#1-6 ingen av era är rätt. Dock så hade #2 nästan det jag sökte, det jag menar är principen i det simpsons avsnittet.

Detta är en amerikansk film, början utspelar sig i Framtiden, där vanliga människor kan betala för att få åka tillbaka i tiden, där de inte får röra nåt då det kan rubba tidsrummet. i detta fall så kommer en T-rex eller liknande upp och en av de resande får panik och kliver på en fjäril eller fluga liknande varesle som dör och alltså så rubbas tidsrummet.

Detta kommer i så kallade våger som drar tekonologin tillbaka stegvis.

Någon som har en aning vad detta är för film?

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar