Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hundar = TÖNTIGT?

Postat av LÅST KONTO 88200 den 24 April 2013, 08:37
109 kommentarer · 344 träffar
Tjenna fragbite!

Jag såg en tråd nyss där en snubbe frågade vad man skulle göra av dagen och vad som var ens favoritdjur, och då kom jag på:

Hundar är fruktansvärt vedervärdiga djur och jag avskyr dom!

Seriöst, varför i hetaste helvetus skaffar man hund? Dom är uppmärksamhetstörstande bestar, dryga illaluktande snuskbollar som bara existerar för att uppröra.

Låt mig göra en enkel jämförelse:

En treåring är puckad, uppmärksamhetstörstande, gnällig, klarar sig inte själv och är sjukt jävla jobbig. På alla sätt delar en hund dessa kvalitéer. Jo, justeja - förutom att den aldrig växer upp!!

En hund är alltså en treåring som aldrig växer upp, dvs det värsta sattyget som vandrat denna jord.

Slutsats: Dom klarar sig inte en sekund utan dig och din konstanta uppmärksamhet, DU måste kliva upp en timme tidigare varje morgon och promenera med fanskapet (och tidiga morgnar är ondska), dom luktar jävligt illa, dom är buffliga, dom är omysiga (försök att chilla med en hund i knäet), dom små är högljudda ADHD-fall medan dom stora är livsfarliga och dom är samtliga tämligen efterblivna.

Snälla fragbite, förklara för mig; varför skaffar man en pälsbest?

Djur

81 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

109 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 109 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..