Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gymtips?

Postat av B4TM4N den 22 April 2013, 23:19
15 kommentarer · 333 träffar
Hejsan!

Tänkte komma igång och börja gymma lite nu tänkte jag då jag legat på latsidan ett tag.

Dock så är jag inte så sugen på att slänga ut pengar på gymkort då jag är en väldigt fattig student hehe.

Har dock lite grejer hemma jag tänkte använda mig av.

Har massa hantlar, skivstång, en sån här sak http://www.weightlossexercised iet.com/images/used-gym-equipm ent.jpg , roddmaskin, och lite annat smått och gott.

Har gymmat lite smått förut med fotbolls laget så är inte helt noob på detta men skulle dock jätte gärna få lite tips om hur jag ska lägga upp träningen, om det nu går att fixa ett OK gymschema med den här utrustningen?

Blir säkert flamead att jag är fattig/snål och att jag är discogymmare haha men ni får tycka vad ni vill antar jag :D

Såå alltså, söker någon som skulle kunna sätta upp ett hyffsat "allround" gymschema åt mig som jag kan köra på med denna utrustningen :)

Är förövrigt 19 år :)

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..