Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kan typ inte bli full? wtf?

Postat av pinkman den 22 April 2013, 22:07
69 kommentarer · 3 203 träffar
Har druckit öl sedan jag var ungefär 14år,då tål man inte speciellt mycket och man fick ganska billigare fyllor.. Men nu när man snart druckit i 4år tål man lite mer, det vet nog ni alla om..

Iallafall ska jag komma till saken, jag brukar köpa 8-10st 33cl 5,0% typ varje gång jag festar.. Jag sänker runt 4-5 på förfesten innan jag drar mig vidare. Vid detta fall brukar min polare vara rätt dragna och kunna styra brudar som fan, men jag är inte lika bra längre märker jag..

Jag fortsätter dricka och tillslut vid 12-01 är ölen slut men jag kan fortfarande knappt känna av något:S

Jag har testat att dricka fort som fan men då mår jag bara dåligt som fan, kommer ihåg att fyllorna då man var mindre var mycket bättre:(

Hjälp mig, hur löser jag detta?

Edit: ni som säger drick sprit, vad har ni att rekommendera för groggar osv? Enda jag kört typ är explorer+juice eller explorer+redbull
Föregående tråd

69 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 69 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..