Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pinsamt pappa torska mig

Postat av Dr Blåfågel den 18 April 2013, 11:58
64 kommentarer · 220 träffar
Tjena alla, världens skämmigaste grej hände igår och jag har fan inte vågat kolla pappa i ögonen sen dess.

Igår var jag ute på promenad med en flicka vid namn Ursula som jag tycker om rätt mycket. När vi sedan gick där och skulle ta farväl så gav jag henne en kram och när jag vände mig om för att gå hem så står min pappa där som är ute och rastar hunden. Shit va pin.

Han bara log och fråga typ i stil med "Oj oj oj Thorsten, vem var den där söta flickan?" och jag sa typ bara "Äh lägg av pappa, det var bara en kompis."

Sen har han sagt det till mamma också och det är skit pinigt här hemma, vet inte vad man ska säga riktigt. De tror jag har flickvän fast jag inte har det, vi är ju bara på G förfan. Morsor och farsor liksom som ska tro allt möjligt...

Idag tänkte jag ta till mig lite mod och konfrontera mina föräldrar och säga typ "Ja, vad är ni själva då?". Då kommer dem inte riktigt förstå vad jag mena så då tänkte jag säga det en gång till i stil med "Jag sa, vad är ni själva då?".

Sen får dem tänka på vad jag menade, menar att dem är tillsammans och inte borde se ner på mig bara för att jag träffade en brud igår. Ska säga det med en bestämd röst så att de får något att tänka på. Vad tror ni om idén? Har något liknande hänt er gubbs?

MVH Thorsten :)

Edit: Vågade inte ta diskussionen med pappa irl riktigt än, men jag ringde honom och det lät ungefär såhär.

Pappa: Tjenare tjejtjusaren!

Jag: Nu är jag trött på dig, vem är du själv då?

Pappa: Men Thorsten, vad snackar du om?

Jag: Ja, du behöver inte reta mig bara för att jag träffa Ursula igår. Vem är du själv då som också har en tjej??

Sen la jag på. Nu måste han ha fått en funderare, undra om han ber om ursäkt när han kommer hem? Ska vara riktigt förbannad när han kommer hem och bara ignorera honom helt. Vad tror ni?

Edit2:

Farsan ringde nyss och sa förlåt för att han retade mig så då sa jag bara: "Äh vi stryker ett streck över det här, alla bråkar ju någon gång lilla pappa".

Sen så skrattade vi lite ihop och vi ska äta pizza idag, blir nog en sån där bussallo (räkpizzan). Tror ni han kommer reta mig mer? Jag tror inte det eftersom jag satte honom på plats direkt så han kommer nog inte ens våga reta mig igen. Tack för all hjälp, ett råd är att alltid sätta föräldrarna på plats direkt för sen vågar dem inte fortsätta.

Trevlig helg grabbar :)

Pinigt?

63 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

64 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 64 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..