Tjena, har spelat super smash bros hos en kompis ganska ofta och har själv ingen tillgång till gamecube samt sjävla spelet. Hörde att man kunde fixa det på datorn och spela, någon som har gjort det här och som kan visa mig kanske? =)
tack på förhand
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Temple Run
Aftonbladet
Random bank
tv.nu
gTunes music download
Google Chrome
Facebook
Instagram (?)
Draw Something
Google Översätt
Bandit Rock
fragbite
hitta.se
skolmaten
di n lokala busstrafik, om du åker buss
kanal5play
tv4play
svtpla y
twitter
mx player, typ som vlc :)
dragon fly
angry birds
Airdroid - Bästa appen jag har för filöverföring osv. mellan dator och mobil. Kan även klippa och klistra text till telefonen och mycket mer (via nätverket hemma)
Bankdroid - har massor av banker och widgets för att kolla saldo osv.
True Caller (bästa appen jag har tillsammans med bankdroid) -
Om X inte syns på t.ex. hitta.se, eniro osv. men du låter true caller söka igenom din telefonbok. Om någon annan har gjort samma sak och har X i telefonboken så kommer folk kunna hitta det numret också.
(För att någon annan som har true caller har det numret)
Whatsapp - Om du eller någon av dina vänner t.ex. har fri datatrafik men inte fria sms eller MMS så är det här något för er. Fungerar asbra.
Spotify - Behövs nog ingen förklaring
K-9 E-post - Bästa epostprogrammet jag testat.
ColorNote - för att göra anteckningar, "att göra"-listor osv.
AlarmDroid - Sätta alarm till olika saker.
Barcode scanner - Scanna sträckkoder och QR-koder
Prisjakt - Prisjämförelser
CSipSimple - Koppla hemtelefoni till mobilen (om du har stöd för SIP)
Easy Uninstaller - Avinstallera program
Androzip - Filhanteringsprogram (inte använt så mycket)
Unified Remote - Via Bluetooth/WiFi kan du styra din dator med mobilen, använda den som en muspekare och tangentbord dvs.
Shazam/Soundhound - Tracka musik.
Endomondo Sports Tracker/Runkeeper - Bra för träning, spara och dela med träningssessioner
Google Drive - Ladda upp filer och dela med. (Perfekt för grupparbeten, då man kan skriva i word-dokument i realtid med de andra gruppmedlemmarna)
Dood's Music Streamer - Gratis musik, men inte i närheten av Spotifys kvalité, men som student orkar man inte betala.
Swiftkey - min favoritapp, förbättrar ditt tangentbord, kolla gärna upp det på Play Store.
När det gäller spel så har du Dead Trigger som ligger uppe gratis.
Andra spel som är grymt sköna är ju emulatorer, Nesoid, Gameboid, SNesoid, N64oid, FPSE (Playstation). Dessa emulatorer kan du koppla till en PS3-kontroll eller Xbox och sen koppla till tvn och spela, en ultimat spelkonsol helt enkelt.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Aftonbladet
Random bank
tv.nu
gTunes music download
Google Chrome
Facebook
Instagram (?)
Draw Something
Google Översätt
Bandit Rock
Bike Race
hitta.se
skolmaten
di n lokala busstrafik, om du åker buss
kanal5play
tv4play
svtpla y
twitter
mx player, typ som vlc :)
dragon fly
angry birds
finns hur mkt som helst :)
Skrivet med min Android-mobil
Bankdroid - har massor av banker och widgets för att kolla saldo osv.
True Caller (bästa appen jag har tillsammans med bankdroid) -
Om X inte syns på t.ex. hitta.se, eniro osv. men du låter true caller söka igenom din telefonbok. Om någon annan har gjort samma sak och har X i telefonboken så kommer folk kunna hitta det numret också.
(För att någon annan som har true caller har det numret)
Whatsapp - Om du eller någon av dina vänner t.ex. har fri datatrafik men inte fria sms eller MMS så är det här något för er. Fungerar asbra.
Spotify - Behövs nog ingen förklaring
K-9 E-post - Bästa epostprogrammet jag testat.
ColorNote - för att göra anteckningar, "att göra"-listor osv.
AlarmDroid - Sätta alarm till olika saker.
Barcode scanner - Scanna sträckkoder och QR-koder
Prisjakt - Prisjämförelser
CSipSimple - Koppla hemtelefoni till mobilen (om du har stöd för SIP)
Easy Uninstaller - Avinstallera program
Androzip - Filhanteringsprogram (inte använt så mycket)
--Spel--
GTA III
Ruzzle
Bike Race
Temple Run
Robo Defense
tTorrent - Ladda ner torrents.
Unified Remote - Via Bluetooth/WiFi kan du styra din dator med mobilen, använda den som en muspekare och tangentbord dvs.
Shazam/Soundhound - Tracka musik.
Endomondo Sports Tracker/Runkeeper - Bra för träning, spara och dela med träningssessioner
Google Drive - Ladda upp filer och dela med. (Perfekt för grupparbeten, då man kan skriva i word-dokument i realtid med de andra gruppmedlemmarna)
Dood's Music Streamer - Gratis musik, men inte i närheten av Spotifys kvalité, men som student orkar man inte betala.
Swiftkey - min favoritapp, förbättrar ditt tangentbord, kolla gärna upp det på Play Store.
När det gäller spel så har du Dead Trigger som ligger uppe gratis.
Andra spel som är grymt sköna är ju emulatorer, Nesoid, Gameboid, SNesoid, N64oid, FPSE (Playstation). Dessa emulatorer kan du koppla till en PS3-kontroll eller Xbox och sen koppla till tvn och spela, en ultimat spelkonsol helt enkelt.
Skrivet med min Android-mobil
#7 och 10 Okej sorry, visste inte!