Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sköna citat ni hört på gymmet.

Postat av ÄLSKAR_FRAGBITE den 13 April 2013, 16:14
102 kommentarer · 2 900 träffar
Tjo boys, tänkte dra upp en tråd där vi samlar alla roliga citat ni hört på gymmet som allt ifrån småungar till gamlingar sagt!

Jag tänkte att detta kunde bli ganska roligt då man hör mycket roliga påståenden nästintill varje dag man är på gymmet! Har själv tränat i två år och gillar att läsa mycket undersökningar och utvärderngar på olika träningssätt, så jag kan en del om träning, och kost, säger inte att jag är bäst och vet mest men jag kan den del :)

Kan börja med en liten kille igår på gymmet, aldrig sett han där förr så antar att han är ny.

Han stod och skrek på sin kompis: "Kevin Kevin, kör du chins och dips eller? Det måste man köra, jag klarar typ bara en utav varje men man ska köra det varje dag om man ska bli stor" sedan började han snacka om hur man kunde forma trapezius på olika sätt. "Kevin om du kör den här övningen så får du stor tjurnacke (han visade shrugs, men världens sämsta utförande dvs han rullade runt med axlarna), men du får inte bara köra den här du måste köra bakåt också annars blir muskeln konstigt formad. Stod och irritera mig som fan på den här killen, ville gå fram och säga åt han.

Sedna började han snacka om att man skulle maxa i varje övning varje gång, annars gav det ingen effekt, och den här killen är typ 165cm lång, väger säkert runt 55kg och sa att han började träna på gymmet nu bara för att han var skadad och kunde inte lira innebandy.

Hur gör ni när ni hör sånnahär historier? Jag har alltid lust att gå fram och prata med dem, men gör inte det. För att vad man än säger så kommer någon annan komma och säga hur man ska göra, jag säger inte åt folk vad jag anser vara "rätt" sätt att träna då det kommer alltid komma någon broscience snubbe och "rätta", men om folk ber mig om hjälp, så är jag gärna där och delar med mig utav mina kunskaper.

Har ni några roliga historier att dela med er utav?
Föregående tråd
Nästa tråd

102 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 102 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..