Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dator Trubbel!

Postat av ANTRIWK den 11 April 2013, 17:59
5 kommentarer · 273 träffar
Tja! Har precis införskaffat mig en ny hårddisk då den gamla krashcade.. Så jag installerade w7 homepremium 64bit och fick problem från start. Ljudet fungerade inte först så jag tankade ny drivers till ljudkortet och moderkortet och fick det tillslut att fungera.

Perfekt tänkte jag och började ladda ner CS o andra spel via steam. När jag väl startade CS så laggade det något djävulskt och jag låg kring 10 fps. testade ladda ner nya drivers till grafikkortet utan resultat.

När jag skulle starta CS:GO så kraschar det innan det hinner komma upp. Har testat ändra upplösning och grejer i launch options utan resultat.
Så nu vänder jag mig till er på fragbite! Vet ni vad problemet kan vara och hur jag ska göra för att fixa det?

*Kan även tillägga att jag har bytt skärm. kan det vara en anledning till att cs:go inte startar?

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..