Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dagens lösaktiga tjejer, framtida fru?

Postat av comfortable den 7 April 2013, 11:51
61 kommentarer · 4 024 träffar
Hej.
Jag sitter här vid datorn med ångest djupt ner i bröstet.

Igår när jag satt på bussen och väntade på att vi skulle åka från stationen går det på 7-8st väldigt välklädda tjejer. Höga klackar osv. Alltså riktigt snygga.

Dom pratar om "all in" och att dom ska bli så jävla fulla ikväll. När man sedan gick av (olyckligtvis på samma hållplats som dom skulle av på) så skriker dom ut "ÖÖÖH EEEY KILLEN TJAAAAAAAA!! HI HI HEHE"

*facepalm* hämtar min cykel och går.

Fuuck är det dessa brudar som kommer bli ens framtida fru? Grejen var att det var alla olika modeller, 10or, 8or, 5or, skabbiga nördbrudar osv.. hela jävla skalan, och alla skulle ut på kuksugar-fest...

Jag vill inte ha någon oskuld nunna men det äcklar mig när 16åriga tjejer går ut och festar och beter sig som ett gäng prostituerade!!!

Ni som funderar varför jag åker bussen hem själv kl 22.00 på kvällen beror det på att jag hade varit och arbetat!! skulle upp tidigt dagen efter så hade inga tankar på att gå ut och festa.

PEACE
Föregående tråd
Nästa tråd

61 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 61 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..