blir så rådissad på krogen
tjena.
jag går på krogen regelbundet... aa alla mina polare e 18 osv.
fan i somras var vi på festival, no kidding jag är inte överdrivet snygg osv men där kändes det som alla brudar var skit lätta.. jag fick ha sex två gånger, båda gångerna var jag aprak och försökte inte ens få nåt. snarare bruden som krängde på mig.
ANYWAY.
nu är det krogen.. man går ut och är taggad. träffar alltid nån skön snubbe i samma ålder ungefär, ibland äldre. Vi kan prata om allt mellan himmel och jord och ha skit kul. MEN när det kommer till tjejer blir det en helt annan sak.
Vet inte om det bara är emot mig, men dom jag försöker få kontakt med, på ett normalt sett spelar bara tykna och som att jag är ett äckligt svin.
Då försöker jag ändå uppföra mig.. Hur kan tjejerna som jag träffade på festival vara så mycket mer relaxade och snälla emot tjejerna på krogen? De är ju samma brudar, men attityden är helt förändrad!
Har gått ut dom 3-4 senaste gångerna från krogen smått besviken för att jag inte lyckas haha.. ändå har jag försökt på ett seriöst sätt varje gång. Jag själv är 18år, av en tillfällighet träffade jag en brud som var 27år, försökte fråga mig vad tjejerna vill ha hos en kille. "Jag tycker du gör helt rätt, tjejer som är yngre på krogen är sådär dryga, jag var lika dan" svarade hon. aha???
TIPS MOTTAGES.
PEACE
Du saknar självförtroende, GET SUM CONFIDENCE!
Sen ska man ALDRIG fråga en brud om man gör rätt / fel när man försöker få henne, då kan jag lova dig att du har 0% chans att ligga!
OnT: Självförtroende är det viktigaste när man är ute, prova att inte jaga utan bara vara skön så kommer tjejerna automatiskt istället.
Du ser inte nog bra ut helt enkelt.
btw: Du ska smöra riktigt rejält för bruden. Typ såhär:
Du: Tjenare, fyfan vad vacker du är.
Hon: (Nu ser du direkt vad hon tycker om dig. Om hon svarar "awww, tack" så är det positivt om hon kollar på dig med konstig blick och halvt harklar sig så går du vidare)
Du: Sanningen svider.
Hon: AWWWWWWWWW, SÅÅÅ GUUUULLIG
DU: TOA KLOCKAN 02.15? DIREKT IN TILL HÖGER OK?
HON: Viskar i ditt öra att ni drar dit nu.
GG WIN.
halvt troll. Men hoppas du förstår vad jag menar. Pratar du rätt med en brud. Får du henne tilll 75% om du inte ser ut som Emelie med korven fast i killvariant.