Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bästa Harry Potter-filmen?

Postat av Alvez den 31 Mars 2013, 20:47
48 kommentarer · 5 954 träffar
Tjenare!

Har under helgen haft ett Harry Potter-maraton vilket jag lyckades ta mig igenom. Funderade en stund och kom till slut fram till att den absolut bästa filmen i heptalogin måste vara 2an, Hemligheternas Kammare. Minns hur fascinerad jag var som 8-åring när jag såg den på bio, hade aldrig sett något liknande. Jag tycker fortfarande att den är lika bra, med en så otroligt genomtänkt story. Även det faktumet att jag spelade datorspelet som en galning när jag var liten bidrar förmodligen en del.

Vilken är din favoritfilm inom Harry Potter-serien, varför?
Om så önskas får man även avslöja vilket spel/vilken bok man tyckte var bäst. För mig hamnar 2ans spel som bäst, medan den sjunde boken kammar hem förstaplatsen.

(Lade ej till ett ''har inte sett Harry Potter-filmerna''-al ternativ i pollen eftersom denna tråd är riktad till folk som sett Harry Potter).

Mvh

Vilken Harry Potter-film är bäst?

505 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

48 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 48 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..