Tjenare fragbite Jag behöver lite hjälp.
Det är så att jag har varit arbetslös sedan i sommras då mitt vikariat gick ut och har sedan dess inte hittat ett enda jobb!
så ska därför nu plugga vidare "Lite" tänker inte plugga något yrkesutbildning som är 2 årig utan jag ska Läsa olika kurser, Tex Avancerad programmering på distans.
Hur bär man sig åt? måste man skriva in sig på tex komvux och söka via dom eller hur fungerar det?
Om det är någon här som läser någon distans kurs, berätta gärna hur du gjorde! det skulle uppskattas.
Har kollat runt lite på google osv men förstår inte riktigt ;S så kanske någon här kan förklara lite enklare.
Måste skynda med ansökningar för det stänger snart!
HELP ME!!
du behöver inte gå till någon skola för att lära dig programmering, när du sedan kommer till jobbintervjun kan du visa dem vad du vet
kan du inte använda google bör du kanske inte arbeta med datorer också, kanske lokala willys vill anställa dig?
#5 inte direkt... vissa jobb kräver dock att du har utbildningen men kan inte tänka mig att det är så i puttelilla sverige, finns ju ingen konkurrens eller något där
antingen kan du sakerna eller inte, onlindegrees skrattar dock alla företag åt så tänk på det.
All information finns där också
#6 good luck med att lära dig en tiondel av det där genom "online tutorials"
Tycker du borde satsa på att läsa ett program istället ist för enstaka kurser.