Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kan jag veta hur bra jag ser ut? :S

Postat av kaskade den 29 Mars 2013, 11:01
16 kommentarer · 235 träffar
Förvisso, smaken är som baken. Men många brudar tycks t.ex. finna brad pitt, tom cruise och johnny depp attraktiva rent estetiskt.
Ifall jag ser en bild på en tjej har jag inga problem att säga "hon ser bra ut", eller "hon såg inte särskilt bra ut". Men om jag ser en annan kille på bild är det jävligt svårt att göra det.
Klart jag kan kolla på ansiktsdragen och försöka tänka mig in i en tjejs situation. Kan förstå att Cristiano Ronaldo, johnny depp och de här har attraktiva drag.

Men själv vet jag faan inte var en tjej skulle placera mig. Killar sätter ju ganska ofta "poäng" på tjejer, har märkt att många av mina bekanta gör det ibland iallafall. "Hon är en klockren 7a på en 10 gradig skala". Önskar ett par tjejer kunde göra detta på mig så man kan få något jävla form av humm någon gång.
Jag kan ju sitta här och vara en 2a, eller en 10a utan att ha en aning om det.

Det känns som att en kille kan vara en 9 poängare o fortfarande sitta en hel kväll i hörnet på en krog, för att tjejer inte vågar komma fram och ragga utan förskjuter ansvaret till männen. Och kanske går den där 4 poängaren fram o stöter istället och får bruden som vill ha ngn bara i princip.

Jag antar att man kan kolla på tjejernas blickar hur de kollar på en etc, ifall många spejjar på en så att säga. Har märkt en del sånt och en del ögonkontakt osv.

Sen känns det dumt att gå fram och fråga objektiva kvinnor hur fan jag ser ut?

HUR FAN VET MAN?! Att fråga 2 ger ju ingen bra bild, 1000 pers och hade 950 sagt snygg så får man anta att många hade tyckt man ser bra ut och vice versa.

Vet polare som (antar jag?) ser dåliga ut, för jag tkr iaf det, som får ligga 24/7.

Sen är ju vissa snyggare IRL än på bild också.

Men tjejer är så blyga överlag tycker jag, rädda för att säga va de tycker osv. Så man vet ju aldrig.

Jag har ett par drag som jag tror är bra:
Lång - Kraftigt käkparti - Muskulös (6-pack) - numera ofta brun då jag har eget solarium - ganska långt hår, som jag anser ser rätt bra ut - rätt stora händer

osv.

Men allt måste vara i symbios, annars blir de fel.

Fan! Hur gör ni andra för att veta eller ha ett humm? Märker att det är medelmåttor som ofta kommer fram och raggar på mig, men de är de flesta ju på krogen känns de som.
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..