Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Är så förbannat trött på tjatet om SD

Postat av axlexE den 28 Mars 2013, 13:55
32 kommentarer · 383 träffar
Hej, är så fruktansvärt TRÖTT på er som fortsätter att skrika "SD ÄR RASISTER" eller "TÄNKER ALDRIG RÖSTA PÅ ETT RASISTPART" osv osv.

Ni "antirasister" skanderar ju själva "man ska inte dra alla över en kant" eller "man kan inte döma en grupp utifrån vad en enskild individ har gjort.

När ni säger så talar ni mot er själva, att säga att SD är ett rasistparti för att en eller flera medlemmar har uttalat sig rasistiskt är fel.

Jag funderar starkt på att rösta på SD och jag är verkligen inte rasist på något sätt, jag har kompisar från alla hörn och kanter i världen och från olika kulturer och folkgrupper, jag är dvs ingen rasist och jag vet flera som tycker som jag.

Att SD har en mörk historia är svårt att förneka, precis som många andra partier.

SD är ett demokrativalt parti som fick över 300 000 röster, tycker att det är dags att sluta förneka/baktala/smutskasta ett parti som folket har valt in i riskdagen, ett parti som har lika mycket rätt att va där som moderaterna eller sossarna.

Anledningen till att min röst förmodligen går till SD är för att jag anser att vi har för stor invandring, skattepengar växer inte på träd och Sverige har för länge sen dragit sitt strå till stacken, det finns inget rasistiskt i att vilja minska invandringen.

Jag bryr mig inte om invandrarna kommer från Somalia, Irak, USA eller Danmark, det är inte det de handlar om, det handlar om att vi inte kan ta emot hur mycket som helst för det kostar grymt stora summor pengar.

Som sagt, Sverige är ett demokratiskt land, alla har rätt att tycka och tänka som de vill, jag respekterar er åsikt om ni inte vill ha SD i riksdagen men jag vill att ni ska acceptera andras åsikter, passar inte demokratin kan ni dra till paradiset Nordkorea!

Vad tycker ni om mina åsikter, håller ni med mig? Varför/varför inte?
Kan ni ge 1 bra argument till att SD inte borde vara i riksdagen?

Försök gärna att hålla en sansad diskussion..
Föregående tråd

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..