1
"Kuponger till kompisen" Behöver hjälp
Postat av edhz den 26 Mars 2013, 14:10
20 kommentarer · 2 429 träffar
Tjena fragbite!
När jag fyllde år så fick jag av min kompis 5st kuponger. Dessa kuponger har han gjort själv. Tex om jag använder kupong 1 så måste han bjuda mig på fika. Kupong 4 så måste han städa mitt rum. Aa ni kanske fattar.
Nu ska han få samma sak av mig, så behöver tips på vad jag kan ge honom. Har ni något bra tips så kan ni slänga iväg en kommentar.
Har endast kommit på 2st av 10 än så länge.
De som kommer på bra kuponger som jag tar med från sitt nick nerskrivet på födelsedagskortet!
Dessa är redan med.
1. Käftsmäll. Du får när du vill ge mig en käftsmäll så hårt du vill.
2. Pizzapengar. Jag måste bjuda dig på pizza + dricka för max 70kr (det kostar det på våran lokala pizzeria).
3. Krogrunda. Måste bjuda han en hel kväll på krogen.
Tackar på förhud!
inb4 ta den i 2an
När jag fyllde år så fick jag av min kompis 5st kuponger. Dessa kuponger har han gjort själv. Tex om jag använder kupong 1 så måste han bjuda mig på fika. Kupong 4 så måste han städa mitt rum. Aa ni kanske fattar.
Nu ska han få samma sak av mig, så behöver tips på vad jag kan ge honom. Har ni något bra tips så kan ni slänga iväg en kommentar.
Har endast kommit på 2st av 10 än så länge.
De som kommer på bra kuponger som jag tar med från sitt nick nerskrivet på födelsedagskortet!
Dessa är redan med.
1. Käftsmäll. Du får när du vill ge mig en käftsmäll så hårt du vill.
2. Pizzapengar. Jag måste bjuda dig på pizza + dricka för max 70kr (det kostar det på våran lokala pizzeria).
3. Krogrunda. Måste bjuda han en hel kväll på krogen.
Tackar på förhud!
inb4 ta den i 2an