Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hoppa av skolan..? :/

Postat av Limbokungen den 26 Mars 2013, 09:05
31 kommentarer · 336 träffar
Halloj!

Jag går nu första året på fordonsprogrammet och jsg börjar fundera om det här är rätt linje för mig. Jag har alltid haft svårt i skolan, blivit mobbad från 7-9 och struntat att gå till skolan för jag inte haft någon lust. Det har liksom blivit en vans så förra terminen här på fordon gick inte så jävla bra för mig.

Jag var borta mycket och gjorde inte det jsg skulle osv, har däremot gjort bra ifrån nu den här terminen men har haft fundering nu i ett par veckor om jag verkligen är på rätt linje men jag vill inte göra mina föräldrar och vänner besvikna.. Vad ska jag göra? Känner inte ens att jsg orkar studera längre, inte ens om jag byter linje.

Har en annan fundering också. Får ju gratis körkort här och om kag nu hpppar av så skulle ju jag vilja fortsätta med körkortet men måste jag börka om med hela körutbildningen eller kan jag hoppa in där jag slutade? Vill helst byta körskola i sånna fall för min körhandledare trivs jag inte med heller.

Ursäkta för min grammatik!
Mvh limbokungen

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..