Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kommer CS 1.6 att komma tillbaka?

Postat av hitåån den 23 Mars 2013, 23:55
19 kommentarer · 693 träffar
Tjena!

Lirade CS på relativt seriös nivå ända till 3-4 år sen. För ett tag sen tog jag och några polare upp liret igen bara för att spela för skojs skull. Några andra polare som är newfags och aldrig riktigt spelat CS började lira GO för ett tag sen och trots allt negativt jag läst om spelet så tänkte jag ändå ge det en chans.

Det var verkligen bedrövligt, jag menar, skulle inte CS:GO bli en modernisering av 1.6? Samma känsla osv men bättre grafik, nej, så blev inte fallet, enligt mig iaf.

Men nu har jag suttit och läst lite gamla trådar från när Source kom ut, och då verkade det som att folk trodde att det skulle ta över och att CS skulle dö ut.

Så vad tror ni på fragbite, kommer 1.6 att försvinna mer och mer eller är det bara i en svacka?

EDIT: Tjena bois, har läst på lite nu.

Har läst diverse trådar här på fragbite och det verkar inte som att CSGO alls är populärt bland casualspelarna. CS 1.6 ligger kring 50k spelare medan CSGO ligger på cirkus 15k. Varför CSGO uppmärksammas mer är ju enbart p.g.a. att pengarna och turneringarna ligger här.
Jag tycker ju att arrangörer/sponsorer och vilka det nu är som styr det här borde förstå att de ska gå tillbaka till 1.6, kanske inte just nu men om det fortsätter så här iaf.
Har jag fel?

Vilket är bäst?

108 personer har röstat

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..