Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Utbildning hjälp :<

Postat av Arasto den 23 Mars 2013, 22:24
4 kommentarer · 156 träffar
Tjena fan
har nu världens jävla ångest då jag i år ska söka för högskola

Känns som att jag fan inte kommer in på något jag vill läsa
Jag gick ur högstadiet med OK betyg hade väl 195-205 poäng kommer inte ihåg

Gick ur gymnasiet med minst godkänt i alla ämnen hade väl 5vg kanske resten g
Har aldrig blivit underkänd i något ämne.

Första året tog jag ett sabbatsår tog det lugnt, reste runt lite jobbade ett tag

Andra året sökte jag några utbildningar då jag inte tog det seriöst så blev jag inte antagen till de jag ville läsa/något som intressera mig.

Nu gick jag nyligen in på Antagning.se för att återigen söka õ jaag vill verkligen börja plugga, men jag har inte en blekaste om vad jag vill syssla med & vad jag kan bli antagen till.
& får morsans tjat heela tiden om att 'ta tag i livet' o massa andra kommentarer heela tiden ger mig ångest som fan

Behövde skriva av mig lite
Hur mkt poäng har jag med mina gymnasiepoäng? hur var det man räknade det nu igen?
Upplever ni något liknande?
Hjälp mig komma i rätt riktning ge mig gärna lite tips på vad jag skulle kunna söka & bli antagen till.
Är just nu bosatt i Göteborg, men skulle kunna tänka mig flytta för något vettig utbildning.

tack boys
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..