Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Brytit armen, spel?

Postat av mcProgym den 19 Mars 2013, 20:28
58 kommentarer · 1 045 träffar
Tja fragbite, det är så att jag var och jibba lite i söndags. (åker bräda)
jag tränade lite på backside lipslides. (jag är ny på rails, hoppar oftast.)
Det gick bra och satte den flera gånger på ett tjockt rör.
Jag behövde koncentrera mig mindre och mindre.

Framåt slutet på dagen var jag ganska trött och tappade koncentrationen helt. I landningen efter railen var det ganska uppkört och det högg till i tå kant.
Jag trillade framlänges och tog emot mig med höger arm. Jag hörde hur det knaka/small till och jag kände hur underarmen böjdes nästan 90 grader uppåt och sedan flexade tillbaka till ett någorlunda normalt läge. (Aj!)

Blev körd till lasarettet av min bror. Fick reda på att båda benen som sitter i armen är helt av och att de skulle behöva operera rätt benen då de var böjda fel. Fick sova över på sjukhuset och blev sövd och opererad mitt i natten.

Nu sitter jag här med gips på högerarmen (musarmen) och funderar på om någon av er här på fragbite vet något kul spel man kan lira med en arm/hand?
ska ha gipset i 6 veckor och vill gärna ha lite kul tidsfördriv. Föreslå gärna aktiviteter också om ni kommer på några! Tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

58 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 58 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..