Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Raggade på fest, blev anmäld

Postat av ensell den 18 Mars 2013, 18:46
34 kommentarer · 277 träffar
Hej

Jag och grabbarna var ute i fredags för 2 veckor sedan, det var en ganska lugn, helt vanlig kväll med lite pizza samt FIFA-gibb hos ena polaren.

Får efter cirkus 40 minuter ett samtal från en tjejkompis där hon säger att hon har kokat ihop en s.k. impulsfest. Ja visst, tänker vi, fan ska vi sitta här för hela kvällen och mögla...

Vi anländer, vi har en flaska vodka samt ett par bärs som ena vännen har gömt i rummet en tid. Vi skålar, har det allmänt bra och efter ett par bärs och ett mystiskt antal shots så går jag med raglande fotsteg mot en liten blond skönhet, och säger, "du är så jävla snygg så att jag skulle kunna döda dig."

Hon svarar med en iskall blick samt bestämda fotsteg därifrån.

Nu idag när jag kom hem efter skolan så har jag fått ett jävla fittbrev från snuten om förhörstid och samtal hos socialen och skit.

I alla fall, hur fan ska jag ta mig ur det här? Har hört nu på efterhand att denna jävla hora har ett par stenrika föräldrar som utan tvekan hade kunnat fälla mig om det nu går så långt som till rättegång.

Tack fitthand

// ensell
Föregående tråd
Nästa tråd

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..