1
"bara kompisar" ??
Postat av Punanii den 18 April 2005, 16:59
15 kommentarer · 68 träffar
varför vill brudar ha massa grabb kompisar ?
varför kan inte brudar göra något med en kille det känner bra ?
jag vet att alla killar (inte om han är *** då) lätt skulle sätta på sina brud polare om de fick (förutsatt att hon itne ser ut som en skata) medans brudar säger, nej men vi är kompisar bla bla bla...
och det är inte bara mig detta gäller vi ofta diskuterar detta bland mina polare...
förut hade jag många tjej kompisar när jag var yngre, för jag trodde är man snäll mot dom så kommer dom väll i sinom tid...men ack så fel jag hade... en brud som jag velat ha i typ 1 år, var jag uber snäll mot henne hela tiden...men jag fick aldrig röra henne....
när jag slutade vara snäll och låtsades inte bry mig om henne, då helt plötsigt så ville hon ha mig ???
är ni brudar helt efterblivna eller vafan är det här ?
har detta hänt fler än mig lr ?
vet att jag är mansgris =D
vill även klargöra att jag inte har några probbs med brudaran nu ;)
men undrar hur de tänker ...
varför kan inte brudar göra något med en kille det känner bra ?
jag vet att alla killar (inte om han är *** då) lätt skulle sätta på sina brud polare om de fick (förutsatt att hon itne ser ut som en skata) medans brudar säger, nej men vi är kompisar bla bla bla...
och det är inte bara mig detta gäller vi ofta diskuterar detta bland mina polare...
förut hade jag många tjej kompisar när jag var yngre, för jag trodde är man snäll mot dom så kommer dom väll i sinom tid...men ack så fel jag hade... en brud som jag velat ha i typ 1 år, var jag uber snäll mot henne hela tiden...men jag fick aldrig röra henne....
när jag slutade vara snäll och låtsades inte bry mig om henne, då helt plötsigt så ville hon ha mig ???
är ni brudar helt efterblivna eller vafan är det här ?
har detta hänt fler än mig lr ?
vet att jag är mansgris =D
vill även klargöra att jag inte har några probbs med brudaran nu ;)
men undrar hur de tänker ...