Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Spel att spela ett litet tag framöver?

Postat av Nofoxx den 13 Mars 2013, 01:20
17 kommentarer · 320 träffar
Vad fan finns det att lira som är kul nuförtiden?

pga resa till England denna månad i 2 veckor så blir det inget hots för min del.

Dota 2 är oerhört tråkigt att lira ensam och har bara polare som antingen är för bra och tryhardar i pubs eller polare som bara trollar.

League of Legends är ett tråkigt spel som alla polare lirar men ah, hatar det.

Har inte CS:GO eller CSS men har 1.6, tråkigt att lira ensam dock!

Lirar inte wow, det är imo inte kul nog för dom pengarna.

Har ej D3, valde att vänta 2-3 veckor efter att det släpptes för att se om folk tyckte det var kul en längre period, troligen det smartaste jag gjort då det bokstavligen dog ut!

Har lirat en hel del BLC och känner en del fragbitare som gör men senast jag var inloggad så var spelet näst intill utdött. Tycker dock att det är ett briljant spel!

Så vad lirar ni fragbite? Ser helst att det är F2P som föreslås pga utlandsresan som är på ingång!

obs, kollade upp liknande trådar och den senaste var en månad gammal, mycket ändras på 1 månad och vill ju helst lira med någon^^ ha de

Borde Fick en Snilleblixt/Hare Krishna bannas?

21 personer har röstat

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..