×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gym - sista touchen (mage/bröst)

Postat av köttbullar den 11 Mars 2013, 21:59
21 kommentarer · 249 träffar
Hej,


Sista slutspurten inför sommaren (dock satsar jag själv på 2014). Det sista jag behöver ''fixa'' för att jag själv tycker att jag är redo för att bygga muskler på riktigt är att få en stadigare bål samt att träna ''UNDRE BRÖST''. Jag har bra muskulatur i både axlar/nacke/armar och framför allt ''övre bröst''.


Min fråga är nu, har du några speciella övningar som är speciellt starka för att få bort det sista fettet vid bålen? Något mer än situps, planka, leg raises och så vidare.. Länka gärna video/bild/namn så att jag/andra kan ta del av detta! :)


Min andra fråga är om mitt ''under bröst'', från att sitta hemma och käka chips i 2 år och sedan börja gymma seriöst så är det här de som stör mig mest. Tillkommer ett leant chest med tiden eller är det några speciella övningar som tillfredställer denna punkt? Visa gärna, uppskattas mycket


tack

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..