Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vätska i knät 1år efter operation

Postat av steddan den 10 Mars 2013, 20:53
12 kommentarer · 3 016 träffar
Tjena, Jag skada mitt knä för snart 2 år sedan när jag spelade fotboll. Det var främre korsbandet & ledbanden var av,menisken och brosket var knas. Opererade det för ett år sen har rehabat stenhårt och enligt sjukgymnasterna har jag fullstryka,spänst osv...
Problemet är att jag har haft fullt av "vätske knutor" och dom har försvunnit med tiden, men där är en kvar i knät. Den är väll stor som en chilinöt :) problemet är att den imellanåt lägger sig "framför" knät och gör att knät hänger sig. Efter att man har tryckt på knät lite så går den till vänster och lägger sig i en "grop" som har blivit efter att dom gjorde ingrepp.

Har hört av mig till min sjukgymnast igen o väntar på svar ska även ringa doktorn som opererade mig. Någon som vet om man behöver "tömma" det eller hur man går tillväga? Jag behöver bli av me skiten så fort som möjligt.

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..