1
Idrottsläraren dödshotade snubbe
Postat av IMOvANE den 8 Mars 2013, 14:49
40 kommentarer · 188 träffar
Hej. Idag hade vi idrott i skolan, och vår idrottslärare är om jag får säga det själv rätt dum i huvudet. Han kan t.e.x skrika åt en att hålla käften bara man småsnackar lite med nån när han snackar, han raggar på brudarna i min klass (16 åringar) Han e själv kanske 40-45, han berättade för en snubbe i min klass när den snubben hade ''busat'' han hade typ slängt ut en raket från fönstret (snubben i min klass är jävligt ''bråkig'' ). Så läraren satt o snackade med han o berättade att han själv hade nästan dödat sin egen brorsa genom att slagit han allt vad han hade i magen. :S
Men anyway, idag på idrotten så höll ''den bråkiga snubben'' på att dryga som vanligt och lärarN började bli argare och argare jag såg de på han. Till sist brast han och han började skrika som bara fan o bara slängde ut honom, och smällde igen dörren och sa sedan '' jag har sån jävla lust att knäcka nacken av honom''.
Så fragbite, vad ska jag göra? Börjar bli jävligt trött på den här idioten, och får tex rektorn reda på detta kommer han definitivt få kicken.
Men anyway, idag på idrotten så höll ''den bråkiga snubben'' på att dryga som vanligt och lärarN började bli argare och argare jag såg de på han. Till sist brast han och han började skrika som bara fan o bara slängde ut honom, och smällde igen dörren och sa sedan '' jag har sån jävla lust att knäcka nacken av honom''.
Så fragbite, vad ska jag göra? Börjar bli jävligt trött på den här idioten, och får tex rektorn reda på detta kommer han definitivt få kicken.