Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mår dåligt, vill bara bort

Postat av Azar den 6 Mars 2013, 23:35
71 kommentarer · 479 träffar
Hejsan

Det började med för flera år sedan då jag började skita i livet och umgås med fel kompisar, gjorde massa med skit. ja ni vet ung och dum. Sedan började jag sköta mig men har alltid problem hemma, jag är så lite hemma som möjligt för att inte bråka med min mamma. Jag mår alltid dåligt, vet inte när jag var glad senast. Jag visar att jag är glad, men innerst inne så ligger jag där helt död och vet inte vad jag ska göra med livet.

Min mamma är allt för mig, jag gör vad som helst för henne. Och hon gör samma sak för mig, men det är endå något som inte finns i mitt liv, något som gör så att jag mår dåligt att jag gråter till och från att jag tänker på självmordstankar. Jag vet faktiskt inte vart jag ska ta vägen. Jag har sjukt fina vänner som alltid ställer upp för mig, men inte ens det hjälper

Så fragbite, vad ska jag göra? någon som är/varit i samma sits ?

Hur ska jag kunna vara glad igen

peace

Glömde att tilllägga, jag är strax 17 år, Studerar IT på gymnasiet. Tränar MMA och umgås med kompisar. Vill tacka alla så hemskt mycket, ni har stöttat mig och visat att ni bryr er, och att det verkligen finns mogna folk som bryr sig om andra.

71 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 71 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..